"MARKETING XXI WIEKU"


MINIONA -

Wydział Ekonomiczny UMCS w Lublinie
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

„Niech Twój marketing będzie tak przydatny, że ludzie będą chcieli za niego płacić”  ~Jay Baer

Celem konferencji jest wymiana doświadczeń i poglądów dotyczących rozwoju oraz wyzwań marketingu w XXI wieku.

Konferencja skierowana jest przede wszystkim do studentów studiów I i II stopnia oraz doktorantów.                                                                                                    Zakres tematyczny konferencji:

1. Współczesne narzędzia marketingowe

2. Nowoczesne kanały marketingu

3. Marketing online

4. Marketing bliżej człowieka (np. metoda MLM)

5. W jaki sposób marketing nami manipuluje?

6. Reklama i nowoczesne formy komunikacji

7. Zachowanie konsumentów na rynku

8. Zarządzanie marką

9. Współczesne problemy marketingowe

10. Marketing w social mediach

11. Innowacje w marketingu






Źródło:  https://www.umcs.pl/pl/enqForm,marketing-xxi-wieku-formularz-zgloszeniowy,534.html

Aktualizacja:  2019-10-09