Academic Research: Tools, Arguments & Methodology | Kurs z profesor ze Stanów Zjednoczonych


-

Zoom
Zoom, Zoom

Center for American Studies ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w pełni synchronicznym weekendowym kursie z prowadzenia badań naukowych w języku angielskim pt. "Academic Research: Tools, Arguments & Methodology".

Kurs poprowadzi w czasie rzeczywistym ze Stanów Zjednoczonych prof. Lisa Elliott (alumna University of Arizona).Powszechnie wiadomo, że nie ma jednej metody prowadzenia badań naukowych, która pasowałaby do wszystkich celów i dyscyplin naukowych. Nadto nic nie zastąpi wielu lat doświadczenia badawczego.Możliwe jest jednak opanowanie kluczowych metod badawczych, sposobów konstruowania naukowej argumentacji oraz umiejętności szybkiego wyszukiwania i organizowania źródeł.

Wszystkiego tego nauczysz się podczas kursu "Academic Research: Tools, Arguments & Methodology".

KIEDY?


Kurs odbywa się 31 maja i 1 czerwca 2024 na intuicyjnej platformie Zoom.Internetowy format kursu prowadzonego za pośrednictwem aplikacji Zoom sprawia, że jest on idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy są zajęci pracą/studiami w ciągu tygodnia.

Dokładne godziny kursu podano poniżej.

DLACZEGO WARTO?


Kurs prowadzony jest przez interdyscyplinarną prof. Lisę Elliott. Dzięki temu, okaże się dla Ciebie idealny niezależnie od dyscypliny naukowej którą się zajmujesz.

Ponadto kurs jest synchroniczny. Kontakt i możliwość zadawania pytań w czasie rzeczywistym pozwolą rozwiać wszystkie pojawiające się na bieżąco wątpliwości. Poznasz zasady metodologiczne rządzące badaniami naukowymi.

 - Opanujesz najważniejsze narzędzia i techniki badawcze.
 - Poznasz różne typy wyszukiwarek i trików ułatwiających skuteczne wyszukiwanie źródeł.
 - Dowiesz się, jak efektywnie organizować badania i wypracujesz własny styl badawczy.
 - Dowiesz się, jak budować (anglojęzyczne) argumenty naukowe i popierać je dowodami.

WYSOCE PRAKTYCZNY PROGRAM

Dzień I. Academic Research(Piątek 17:30-20:30)


Module I. Types of Academic Research

1. Descriptive:
✓ survey
✓ historical
✓ content analysis
✓ qualitative
✓ quantitative
2. Associational:
✓ correlational
✓ causal-comparative
3. Intervention:
✓ experimental
✓ quasi-experimental
✓ action research

Module II. What is your Research Trying to Achieve?

1. Explorative research (example: literature review):
✓ how to self-educate yourself and learn about a topic
✓ how to inform the research audience and point out gaps in the literature
✓ how to search for new ideas and perspectives (academic ”behind the scenes”)
2. Provocative research (examples: op-ed, advice columns, [negative] book reviews):
✓ how to do academic critique the right way
✓ how to stir up debate and master the art of academic rhetoric
✓ how to advance supporting arguments with opinion vs. evidence
3. Persuasive research (examples: journal articles, books):
✓ how to prove your point and structure convincing arguments
✓ how to prove others’ research wrong
4. Supportive research (example: book reviews):
✓ how to support or confirm another author’s work via replicating their studies and experiments
✓ how to write positive reviews of others' authors' works

Dzień II. Methodology & Argumentation (Sobota 10:00-15:30)

Module III. What Every Researcher Has to Know: Types of Arguments and When to Make Them

1. The Literature Review as State of the Disciplinary Conversation:
Scientific (broadly construed)
B. Dialectic
C. Textualist/literalist
D. Immanent critique
2. Advancing the Conversation: Thinking through the Methodology and Picking the Right Methods

Module IV. Tools, Tricks and Organization of Research

1. How to develop your unique research style (“what works for you”)
2. How to use
– JSTOR
– Academia.edu
– ResearchGate
– Ceeol
– Google Scholar
– Worldcat (and more!)
3. How to build a literature review
4. Grounded theory ➛ Source Saturation ➛ Feedback Loop
5. Constructing a Bibliography
6. Citation styles

Module V. How To Structure an Argument from Beginning to End

1. Title of Paper
2. Abstract
3. Introduction
4. Review of existing research
5. Critiquing the literature
6. Formulating a general hypothesis to take the next step on the chosen question
7. Narrowing of terms/definitions/field of research/standards of evidence
8. Evidence
9. Conclusion and Discussion

Module VI. Draft Assessments - Research Workshop

W ramach tej sesji prowadząca będzie pracować na tekście akademickim nad którym Ty sam/a osobiście pracowałeś/aś (jeśli zdecydujesz się nam taki nadesłać – nie jest to obowiązkowe, ale serdecznie zachęcamy!).Prowadząca oraz reszta grupy zaopiniują autorskie badania uczestników oraz dokonają niezbędnych poprawek.Prowadząca przedstawi również kilka własnych badań jako przykłady i zademonstruje dlaczego napisał je w taki, a nie inny sposób.Prowadząca nauczy uczestników skutecznie organizować swoje badania i rozwijać swoje własne argumenty i styl w języku angielskim, opierając się na wiedzy zdobytej podczas poprzednich sesji kursu.

MATERIAŁY DO NAUKI WŁASNEJ


Każdy uczestnik kursu otrzyma zestaw darmowych materiałów do samodzielnej nauki akademickiego angielskiego także po zakończeniu kursu.

PROWADZĄCA

Profesor Lisa Elliott uzyskała tytuł licencjata z psychologii na University of Arizona (jednej z wiodących amerykańskich uczelni) oraz tytuł magistra i doktora psychologii eksperymentalnej z naciskiem na psychologię inżynieryjną na New Mexico State University (USA).Prof. Elliot jest autorką licznych publikacji w prestiżowych czasopismach. Jej szeroki zakres wiedzy specjalistycznej obejmuje metodologię, wizualizację danych, interakcje człowiek-technologia oraz zastosowanie różnych narzędzi badawczych do określonych problemów badawczych.Prof. Elliot obecnie wykłada obecnie analizę danych i metody badawcze na Pennsylvania State University. Uczy w przyjazny sposób, skupiając się na realnych potrzebach swoich studentów i podopiecznych.

CERTYFIKAT

Wszystkie nasze kursy są oficjalnie certyfikowane.Każdy uczestnik otrzyma cyfrowy certyfikat opatrzony podpisem Prezesa Zarządu oraz Dyrektora ds. akademickich Center for American Studies. Cyfrowy certyfikat w formacie PDF można następnie wykorzystać do samodzielnego wydruku, umieszczenia w CV lub na portalu LinkedIn czy aplikowania na rozmaite stanowiska pracy, uczelnie i granty.Certyfikat zawiera również nazwisko prowadzącego kurs i liczbę godzin szkoleniowych.

KOSZT UCZESTNICTWA

Dla uczestników zarejestrowanych w ramach puli nr I (czyli do 23.59 dnia 23 maja 2024*) koszt udziału w kursie to 349 PLNDla uczestników zarejestrowanych w ramach puli nr II (czyli do 23.59 dnia 26 maja 2024*), koszt udziału w kursie to 429 PLN.Link do bezpiecznych e-płatności Stripe (BLIK, Przelewy24, karta):

buy.stripe.com/8wM14l1Xz3DBcAU6xA

Opłatę wnieść można przelewem na konto:

Center For American & European Studies
32 2530 0008 2022 1070 0570 0001
NestBank
Tytuł przelewu: Academic English course –

*Warunkiem rejestracji w danej puli jest rejestracja oraz uiszczenie opłaty za udział w kursie we wskazanym terminie.

REJESTRACJA NA KURS

Więcej informacji o rejestracji na kurs:

https://cfasofficial.com/cfas/academicresearchcourse

Po dokonaniu zgłoszenia przez znajdujący się na stronie formularz, automatycznie otrzymają Państwo odpowiedź o wpłynięciu danych do systemu.Sugerujemy nie zwlekać z rejestracją – liczba miejsc jest ograniczona.

PYTANIA?

Wszelkie pytania prosimy kierować do Koordynatorki kursu – pani Rity Tomala – na adres e-mail tomala@cfasofficial.com

Pani Tomala z przyjemnością Państwu pomoże.

Do zobaczenia online!