VIII Konferencja Naukowa Katedr Marketingu Uczelni Technicznych pt. "MARKETING W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM (MARKET INFO 2017)"
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4
Cel konferencji:
Wymiana myśli i doświadczeń dotyczących rozwoju oraz wyzwań marketingu na współczesnym rynku, w dobie rozwoju technologii informacyjnych.
Obszary tematyczne:
- Konsument w społeczeństwie informacyjnym
- Źródła i pozyskiwanie informacji na współczesnym rynku
- Komunikacja marketingowa w dobie społeczeństwa informacyjnego
- Kształtowanie oferty i działań marketingowych na współczesnym rynku
- Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu
- Rozwój marketingu internetowego
- Współczesne zarządzanie marką
- Budowanie relacji rynkowych
Publikacja:
Nadesłane artykuły, po uzyskaniu pozytywnych recenzji, zostaną opublikowane w 2017 roku w czasopiśmie „Handel Wewnętrzny” w numerach 5/2017 oraz 6/2017 (12 pkt. lista B MNiSR z 2015 roku).
Szczegółowe zasady przygotowania tekstu artykułu oraz formularz rejestracji znajdują się na stronie konferencji: http://marketinfo.zie.pg.edu.pl.
Zachęcamy do publikowania w j. angielskim, gdyż artykuły będą dostępne w m. in. w ogólnoświatowej bazie EBSCO.
Koszt uczestnictwa:
Uczestnictwo z publikacją (nocleg w pok. 1-os.) - 1250 zł*
Uczestnictwo z publikacją (nocleg w pok. 2-os.) - 1150 zł*
Uczestnictwo z publikacją bez noclegu – 910 zł*
Uczestnictwo w konferencji bez publikacji i noclegu – 590 zł**
Publikacja bez uczestnictwa – 790 zł***
*Opłata obejmuje: udział w obradach, wyżywienie, uroczystą kolację oraz egzemplarz czasopisma.
**Opłata obejmuje: udział w obradach, wyżywienie, uroczystą kolację.
*** Opłata obejmuje: otrzymanie egzemplarza czasopisma.
Terminy nadsyłania zgłoszeń i artykułów:
do 31 stycznia 2017 roku - zgłoszenie uczestnictwa, proponowanego tytułu i abstraktu artykułu przez formularz rejestracyjny na stronie WWW konferencji
do 31 marca 2017 roku - przesłanie referatu na adres e-mail:
marketinfo@zie.pg.gda.pl
do 30 kwietnia 2017 roku - wniesienie opłaty konferencyjnej