Konferencje naukowe 2017

 

VIII Konferencja Naukowa Katedr Marketingu Uczelni Technicznych pt. "MARKETING W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM (MARKET INFO 2017)"


-
W trakcie realizacji
Gdańsk, W trakcie realizacji (zobacz na mapie)

Cel konferencji:

Wymiana myśli i doświadczeń dotyczących rozwoju oraz wyzwań marketingu na współczesnym rynku, w dobie rozwoju technologii informacyjnych.

Obszary tematyczne:

- Konsument w społeczeństwie informacyjnym

- Źródła i pozyskiwanie informacji na współczesnym rynku

- Komunikacja marketingowa w dobie społeczeństwa informacyjnego

- Kształtowanie oferty i działań marketingowych na współczesnym rynku

- Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu

- Rozwój marketingu internetowego

- Współczesne zarządzanie marką

- Budowanie relacji rynkowych

Publikacja:

Nadesłane artykuły, po uzyskaniu pozytywnych recenzji, zostaną opublikowane w 2017 roku w czasopiśmie „Handel Wewnętrzny” w numerach 5/2017 oraz 6/2017 (12 pkt. lista B MNiSR z 2015 roku).

Szczegółowe zasady przygotowania tekstu artykułu oraz formularz rejestracji znajdują się na stronie konferencji: http://marketinfo.zie.pg.edu.pl.

Zachęcamy do publikowania w j. angielskim, gdyż artykuły będą dostępne w m. in. w ogólnoświatowej bazie EBSCO. 

Koszt uczestnictwa:

Uczestnictwo z publikacją (nocleg w pok. 1-os.) - 1250 zł*

Uczestnictwo z publikacją (nocleg w pok. 2-os.) - 1150 zł*

Uczestnictwo z publikacją bez noclegu – 910 zł*

Uczestnictwo w konferencji bez publikacji i noclegu – 590 zł**

Publikacja bez uczestnictwa – 790 zł***

*Opłata obejmuje: udział w obradach, wyżywienie, uroczystą kolację oraz egzemplarz czasopisma.

**Opłata obejmuje: udział w obradach, wyżywienie, uroczystą kolację.

*** Opłata obejmuje: otrzymanie egzemplarza czasopisma.

Terminy nadsyłania zgłoszeń i artykułów:

do 31 stycznia 2017 roku - zgłoszenie uczestnictwa, proponowanego tytułu i abstraktu artykułu przez formularz rejestracyjny na stronie WWW konferencji

do 31 marca 2017 roku - przesłanie referatu na adres e-mail:

marketinfo@zie.pg.gda.pl

do 30 kwietnia 2017 roku - wniesienie opłaty konferencyjnej

 


Opłata konferencyjna:

od 590 do 1250 zł

Organizatorzy konferencji:

dr inż. Magdalena Brzozowska-Woś


Dyscypliny naukowe:

Organizacja i Zarządznie, Media i Komunikowanie

Słowa kluczowe:

marketing, marketing internetowy, media społecznościowe, marka, społeczeństwo informacyjne, konsument, komunikacja marketingowa, relacje rynkowe

Lokalizacja konferencji

Pokaż w pobliżu:

Źródło:  http://marketinfo.zie.pg.edu.pl

Aktualizacja:  2016-11-01 21:39:32