Uskrzydlić orła, czyli jak rozwijać młodzież zgodnie z ich talentami i wewnętrzną motywacją


MINIONA -

Akademia Leona Koźmińskiego
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

Rozwijać i motywować nie oznacza dostarczać ciągłych i różnorodnych bodźców, lecz bodźców dostosowanych do indywidualnych potrzeb człowieka - takich, które będą zgodne z talentami i wewnętrznymi motywatorami.

Podczas konferencji dowiedzą się Państwo:

- co motywuje młodych ludzi, jak poznać i wspierać ich talenty,

- co oznacza indywidualnie motywować, jak rozwijać młodzież w oparciu o jej wewnętrzną motywację i talenty,

- jak profilować zawodowo młode osoby, aby mogły żyć w zgodzie ze sobą,

- co daje nam (wychowawcom, rodzicom, społeczeństwu) wiedza na temat motywatorów młodzieży i dzieci.

Wydarzenie adresowane jest głównie do dyrektorów szkół, doradców zawodowych, psychologów szkolnych, nauczycieli, oraz pracowników biur karier przy uczelniach wyższych. 

Podczas konferencji zaprezentujemy Reiss School Motivation Profile (RSMP) - nowe podejście do diagnozy motywacji młodych osób. Pozwala ono odkryć swoją wyjątkowość na tle innych i zrozumieć indywidualne potrzeby. Życie w zgodzie ze sobą i rozwój talentów jest podstawą do szczęśliwego i spełnionego życia.

Zaprezentujemy wnioski z pilotażowego wdrożenia narzędzia w Polsce na grupach uczniów i korzyści z niego wynikające.

Gościem honorowym konferencji jest Maggi M. Reiss - inicjator narzędzia, psycholog szkolny pracujący przez ponad 25 lat z młodzieżą w USA.

Po konferencji odbędzie się dla chętnych część warsztatowa. Przedstawimy w jaki sposób rozpoznać talenty i jak analizować motywatory na podstawie zachowań uczniów.

Konferencja odbędzie się w języku polskim. Prelekcja Maggi M. Reiss będzie tłumaczona na j.polski.

 

Strona informacyjna: www.reissprofile.pl/rsmp

 

Zapisy: https://evenea.pl/imprezy/konferencje/warszawa/uskrzydlic-orla-czyli-jak-rozwijac-mlodziez-zgodnie-z-jej-talentami-i-motywacja-wewnetrzna-155908/






Źródło:  http://www.reissprofile.pl/rsmp

Aktualizacja:  2017-06-02