Marketing XXI wieku - Konferencja Naukowa
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4
Celem konferencji jest wymiana doświadczeń i poglądów dotyczących rozwoju oraz wyzwań marketingu w XXI wieku.
Konferencja skierowana jest przede wszystkim do studentów studiów I i II stopnia oraz studiów doktoranckich.
Tematyka konferencji obejmuje następujące obszary:
1. Zachowania konsumentów na rynku:
o Badania konsumenckie – sposób na poznanie motywów zachowań konsumentów na rynku,
o Psychologia zachowań konsumentów,
o Podstawy zachowań nabywców i ich racjonalność,
o Wpływ jakości produktów na zachowania konsumentów
2. Zarządzanie marką:
o Event marketing,
o Strategie marketingowe,
o Kreowanie silnej marki czyli jak stać się najlepszym na rynku.
o Strategie komunikacji marek
3. Reklama i nowoczesne formy komunikacji:
o Potęga mediów społecznościowych,
o Content marketing,
o Komunikacja marketingowa – modele, struktury oraz ich formy przekazu,
o Skuteczna reklama i promocja w Internecie,
o Promocja sprzedaży – sposób na uatrakcyjnienie towaru bądź usługi,
o Public Relations and Corporate Identify
Nadesłane artykuły po uzyskaniu pozytywnej recenzji zostaną opublikowane w monografii.
Zapisy: https://goo.gl/forms/wWfJwNLaVyhaK9Eh2