Konferencje naukowe 2017/2018

 

Przedsiębiorstwo - kreatywność - cyfryzacja - różne oblicza biznesu XXI w.


-
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Budynek C, Aula I
Warszawa, Al. Niepodległości 128 (zobacz na mapie)

OBSZARY TEMATYCZNE KONFERENCJI

- Organizacje XXI w. (strategie i struktury przedsiębiorstw, modele biznesu, styl przywództwa),

- Konsument przyszłości (badanie konsumpcji, nowe wzorce konsumpcji, ekosystem konsumpcji),

- Nowe oblicza przedsiębiorczości (sharing economy, freelancing, samozatrudnienie),

- Kreatywność w marketingu (rola klienta, tradycyjne vs. nowoczesne narzędzia, „manipulacja” czy kreatywność),

- Internacjonalizacja – tradycyjny czy wirtualny wymiar (przedsiębiorczość międzynarodowa, transgraniczne e-commerce, ekosystem Internetu a strategie wejścia na rynki międzynarodowe).

Więcej informacji na stronie internetowej konferenecji.


Opłata konferencyjna:

300 - 700 zł

Organizatorzy konferencji:

Instytut Rynków i Konkurencji            Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie      Szkoła Główna Handlowa w Warszawie      Kontakt: Ilona Jastrzębska,  irikkonferencja@sgh.waw.pl,                               tel. 22 564 92 37


Dyscypliny naukowe:

Ekonomia, Finanse, Organizacja i Zarządznie

Słowa kluczowe:

marketing, gospodarka, przedsiębiorstwo, konsumpcja, kreatywność, kreatywność, cyfryzacja, samozatrudnienie, internacjonalizacja, sharing economy, gospodarka cyfrowa, freelancing

Lokalizacja konferencji

Pokaż w pobliżu: