Kapitał Społeczny i Zaufanie w Biznesie


MINIONA -

Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula (online)
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

Kapitał społeczny i zaufanie uważane są za jeden z najważniejszych czynników warunkujących rozwój gospodarki i biznesu w XXI wieku. Koszty niskiego kapitału społecznego i zaufania w społeczeństwie, i biznesie są czynnikami utrudniającymi uzyskanie przez polską gospodarkę wyższego tempa rozwoju. Stanowią barierę dla dalszego wzrostu i innowacyjności przedsiębiorstw. Z badań, przeprowadzonych przez zespół pod kierownictwem prof. Jana Fazlagića w 2015 roku wynika, że całkowity, utracony w 2015 roku PKB polskiej gospodarki wynikający z braku zaufania miał wartość 281 miliardów zł.
Kontynuacja wzrostu gospodarczego w Polsce – jak uważa wielu ekspertów życia gospodarczego – wymaga więc uruchomienia w gospodarce dodatkowych „silników” wzrostu gospodarczego. Jednym z takich „silników” jest podwyższenie poziomu kapitału społecznego i zaufania w polskim biznesie. I właśnie zagadnieniom kształtowania kapitału społecznego w organizacjach oraz instrumentom budowy zaufania poświęcona będzie organizowana w Akademii Finansów i Biznesu VISTULA w Warszawie konferencja.
Na Konferencji będą prezentowane dwie najnowsze książki dotyczące kapitału społecznego i zaufania których autorami są:
Elżbieta Jędrych, Justyna Berniak – Woźny: „Kształtowanie kapitału społecznego w organizacji”.
PWN, Warszawa 2017.
Dariusz J. Błaszczuk. Jan Fazlagić, Robert Skikiewicz: „Zaufanie i Kapitał społeczny w biznesie”.
Wyd. AFiB Vistula, Warszawa 2017.






Źródło:  https://sites.google.com/view/kapital-spoleczny-konferencja/home-page

Aktualizacja:  2018-03-21 12:25:07