Konsument na rynku edukacyjnym – przemiany pokoleniowe a funkcjonowanie szkoły wyższej


MINIONA -

Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

Konferencja „Konsument na rynku edukacyjnym – przemiany pokoleniowe a funkcjonowanie szkoły wyższej” jest piątą z kolei konferencją organizowaną w ramach cyklu „Marketing szkół wyższych” (wcześniej w latach 2003,  2005 i 2008 i 2012). Na poprzednich konferencjach spotkali się przedstawiciele nauki i praktyki, profesorowie i młodzi naukowcy, pracownicy działów marketingu i zarządzający uczelniami, a także reprezentanci agencji marketingowych i badawczych specjalizujący się w obsłudze sektora szkół wyższych. Podczas konferencji koncentrowano się głównie na opisie działań marketingowych, ich rezultatach, budowaniu marki szkoły wyższej i jej roli w zmieniającym się otoczeniu.

Celem projektowanej konferencji jest określenie zmian w potrzebach, oczekiwaniach, postawach i motywacjach kandydatów na studia w odniesieniu do edukacji na poziomie wyższym w kontekście funkcjonowania szkoły wyższej. Duży nacisk położony został na określenie przemian pokoleniowych wśród kandydatów na studia z perspektywy psychologicznej i socjologicznej, mających wpływ na zainteresowanie studiami a także oczekiwania, z którymi kandydaci na studia przychodzą do uczelni. Celem konferencji jest również określenie zmian zachodzących w samych uczelniach z perspektywy marketingu szkół wyższych, w szczególności w sposobach komunikacji z kandydatami na studia i ze studentami oraz kształtowania oferty edukacyjnej uwzględniającej wymogi formalne i oczekiwania wobec studiów.






Źródło:  http://www.konferencja.wsb.pl/poznan/marketing

Aktualizacja:  2015-06-16 14:35:17