VI Konferencja Młodych Naukowców z cyklu Wyzwania Nowych Mediów, "Konsumpcja Internetu"


MINIONA -

Kampus Dewajtis 5
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

Pragniemy stworzyć pełny obraz współczesnej konsumpcji Internetu, dlatego też w trakcie Konferencji będziemy dążyć do poruszenia szerokiego zakresu zagadnień z dziedzin medioznawstwa, psychologii społecznej, socjologii, nauk o komunikowaniu i postrzeganiu, wiedzy konsumenckiej, a także tematyki związanej z osobowością człowieka, jego potrzeb wyższych, ze szczególnym wskazaniem na kwestie duchowości, wiary, poszukiwań sensu, a także dotyczących zagrożeń (m.in. uzależnień).

 

Konferencja jest skierowana przede wszystkim do młodych naukowców (studentów, doktorantów, doktorów) zainteresowanych problematyką Internetu jako zjawiska medialnego i konsumenckiego, chcielibyśmy gościć również praktyków (przedstawicieli ośrodków badawczych, różnych form biznesowych).

 

Główne obszary tematyczne:

 

- konsumpcja Internetu jako medium, formy bierne i czynne

- statystyki konsumpcji Internetu: zmiany, tendencje, prognozy

- Internet mobilny i zmiany poznawcze człowieka

- wpływ Internetu na zwyczaje konsumenckie

- codzienność w Internecie

- poszukiwanie i wyrażanie uczuć w Internecie

- poszukiwanie „siebie” w Internecie

- konsumpcja wiary w Internecie

- edukacja przez Internet

- samorozwój z wykorzystaniem Internetu

- Internet i odpowiedzi na tzw. ważne pytania

- decyzje zakupowe wspierane przez Internet

- „konsumpcja” społeczności i „konsumpcja społeczna”

- reklamy, promocje i inne formy przedstawiania ofert w Internecie

- konsumpcjonizm i konsumeryzm w Internecie






Źródło:  http://wnm.uksw.edu.pl

Aktualizacja:  2014-10-04 22:41:11