Forum Marketingu. Anatomia sukcesu rynkowego: marketing czy innowacje?


MINIONA -

Akademia Leona Koźmińskiego
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

Peter Drucker twierdził, że „Przedsiębiorstwo ma dwie – i tylko dwie - podstawowe funkcje: marketing i innowacje. Marketing i innowacje przynoszą rezultaty; cała reszta to koszty.” Współcześnie także zastanawiamy się nad istotą innowacji i sposobami ich kreowania oraz rolą marketingu w tym procesie, doceniając ich znaczenie w osiąganiu sukcesu przez przedsiębiorstwo. Wdrażanie innowacji dotyczy zróżnicowanych aspektów aktywności przedsiębiorstw, w tym także ich działań marketingowych. Na tym tle powstają pytania, jaką rolę ma do odegrania marketing w rozwoju innowacji, a z drugiej strony, na czym mogą polegać innowacje w marketingu. Forum Marketingu ma na celu identyfikację wyłaniających się w tym obszarze tendencji i wyzwań.






Źródło:  http://www.kozminski.edu.pl/forummarketingu/

Aktualizacja:  2014-09-17 20:59:34