Zarządzanie komunikacją w administracji publicznej
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4
Przedsięwzięcie naukowe adresowane jest do pracowników administracji publicznej oraz środowisk akademickich zajmujących się zarządzaniem organizacjami, zasobami ludzkimi i zarządzaniem komunikacją wewnątrzorganizacyjną. Obszarem rozważań na konferencji będzie zarządzanie komunikacją odgrywające dziś niezwykle istotną rolę w prawidłowym i bieżącym informowaniu wszystkich stron instytucji/organizacji administracji publicznej.
Do udziału w konferencji zostali zaproszeni przedstawiciele Policji z Czech, Słowacji oraz współorganizatorzy z Niemiec, co będzie stanowiło doskonałą okazję do wymiany doświadczeń na polu międzynarodowym, która może stać się inspiracją do analizy nowych rozwiązań w zarządzaniu komunikacją. Współorganizatorem konferencji są m.in.: Akademia Korpusu Policji Republiki Słowackiej w Bratysławie, Akademia Policji Republiki Czeskiej w Pradze, Wyższa Szkoła Zarządzania Bezpieczeństwem w Koszycach i European Business Club Association e.V.
Podczas obrad plenarnych zostaną zaprezentowane zagadnienia dotyczące między innymi:
-
zarządzania Policją jako instytucją administracji publicznej, zarządzania informacją kryminalną, zarządzanie bezpieczeństwem wewnętrznym
-
zarzadzania komunikacją w Internecie,
-
zarządzania komunikacją językową w administracji publicznej oraz komunikacją wewnątrzorganizacyjną,
-
zarządzania wizerunkiem w instytucjach odpowiedzialnych za bezpieczeństwo publiczne.