Profesjonalizacja kreatywności: Kreatywne myślenie – Kreatywne działanie


MINIONA -

Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

FORMUŁA KONFERENCJI

Formuła konferencji, tak jak w pierwszej edycji,  jest otwarta i zapraszamy do swoistych prezentacji dostosowanych do treści pokazywanego dzieła. Proponujemy:

· prezentacje dzieł będących wytworem twórczej działalności;

· warsztaty z obszaru działań kreatywnych;

· panel dyskusyjny na temat profesjonalizacji kreatywności;

· wykłady, referaty z badań, prezentacje projektów naukowo-badawczych, postery
i inne;

· dyskusje w sekcjach – skoncentrowane na problemie profesjonalizacji kreatywności;

· debatę podsumowującą wypracowane idee i rozwiązania.

Przedmiotem konferencji są dzieła kreatywne, stymulowanie i promowanie kreatywności, proces profesjonalizacji kreatywności oraz refleksja nad kreatywnością.

Obrady skoncentrowane będą wokół następujących zagadnień:

1.  Refleksja teoretyczna o kreatywności
Konceptualizacja profesjonalizacji kreatywności. Czym jest kreatywność? Czym jest profesjonalizacja? Czy kreatywność można sprofesjonalizować? Czym jest sektor kreatywny?

2. Granice kreatywności
Kiedy i dlaczego kompetencje kreatywne stają się niezbędne w pracy zawodowej,
a kiedy są niepożądane? W jakich zawodach kompetencje kreatywne stają się kompetencjami kluczowymi? Jakie są etyczne aspekty kreatywności?

3. Kreatywność w kulturze
Niektóre mikrokultury mogą sprzyjać kreatywności, a inne ją hamować. Czym charakteryzują się kultury sprzyjające rozwojowi człowieka i wspierające kreatywne dzieła?

4. Kreatywność w działaniach edukacyjnych

Szkoła wspierająca kreatywny rozwój ucznia? Twórczy nauczyciel jako animator rozwoju kompetencyjnego i osobowościowego ucznia. Dlaczego z kreatywnej populacji dzieci wyrastają mało kreatywni studenci?

GRUPA ODBIORCÓW

Konferencja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych problematyką kreatywności we wskazanych obszarach aktywności. Planowana jest praca
w kilku sekcjach tematycznych, obejmujących takie obszary, jak: edukacja, ekonomia, biznes, przemysł, działania w społeczności lokalnej, działalność organizacji pozarządowych, arteterapia, nowe media, sztuka. 

WSPÓŁPRACA

W ramach konferencji zorganizowaliśmy wizyty studyjne w Centrum Spotkania Kultur
i Parku Technologicznym.

Opłata konferencyjna, wynosi:

· dział czynny – 500 zł*

· Udział czynny dla doktorantów i studentów – 300 zł*

· Udział bierny – 280 zł**

* Opłata obejmuje: pełny udział w konferencji i towarzyszących jej warsztatach, materiały konferencyjne, publikację recenzowaną (po uzyskaniu pozytywnych recenzji wydawniczych), przerwy kawowe, obiady i uroczystą kolację.      

** Opłata obejmuje: pełny udział w konferencji i towarzyszących jej warsztatach, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, obiady i uroczystą kolację.

Pracownikom Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi i Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie przysługuje 50% zniżki od ustalonych cen.

Termin zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji upływa w dniu 31 stycznia 2017 r.
Termin uiszczenia opłaty za udział w Konferencji upływa 28 lutego 2017 r.

Opłatę prosimy wnosić na konto Akademii z podaniem w tytule przelewu:

imienia i nazwiska Uczestnika oraz Konferencja Kreatywności:

nazwa banku: Bank Zachodni WBK SA        

nr konta: 25 1090 1304 0000 0001 0104 4736






Źródło:  http://www.profesjonalizacja.kreatywnosci.ahe.lodz.pl

Aktualizacja:  2016-12-22 10:20:50