II OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA KREATYWNOŚĆ W ZARZĄDZANIU XXI WIEKU [ (Innowacje- biznes- kapitał ludzki- marketing- logistyka)


MINIONA -

Hotel Fero Express
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

[KONFERENCJA OGÓLNOPOLSKA]

[PUBLIKACJA MONOGRAFIA/ CZASOPISMO]

[5 pkt, 12 pkt, 25 pkt]

[CERTYFIKAT o aktywnym udziale w konferencji i wygłoszeniu referatu][ CERTYFIKAT o zorganizowanych warsztatach przez KLASTER BIZNESÓW KREATYWNYCH- wstęp do dialogu możliwości]

II OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA KREATYWNOŚĆ W ZARZĄDZANIU XXI wieku (Innowacje- biznes- kapitał ludzki- marketing- logistyka)

Data: 6 czerwiec – wtorek

Miejsce Konferencji: Hotel Fero Express, Kraków, ul. Bolesława Śmiałego 60, Kraków

Tanie noclegi na hasło podane przy zapisie na konferencję

(dla osób niezmotoryzowanych- będzie kursował BUS 10 zł przejazd do centrum Krakowa).

WARIANT A

Uczestnictwo w konferencji bez publikacji 159 zł

Uczestnictwo w konferencji wraz z publikacją w formie pdf/ na płycie CD 299 zł

Uczestnictwo w konferencji wraz z publikacją w książki tradycyjnej 359 zł

Publikacja w w jęz. angielskim czasopiśmie anglojęzycznym

World Scientific News (6 pkt wg listy B MNiSW) lub publikacja

w języku polskim rozdział w monografii (5 pkt wg MNiSW).

Publikacja bez udziału w konferencji 279 zł

Termin przesłania artykułu do dnia 06 czerwca 2017 roku-

WARIANT B

Uczestnictwo w konferencji bez publikacji 159 zł/ do 30.03/ później 259 zł

Uczestnictwo w konferencji wraz z publikacją 679 zł*

Publikacja w w języku polskim w czasopiśmie

Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw 12 pkt

Publikacja bez udziału w konferencji brak możliwości

WARIANT C

Uczestnictwo w konferencji bez publikacji 159 zł

Uczestnictwo w konferencji wraz z publikacją 439 zł

(autor może przedstawić dodatkowo do 3-ch zrecenzowanych artykułów).

Publikacja w w języku polskim (rozdział w monografii/ 5 pkt).

Termin przesłania artykułu do dnia 10 maja 2017 roku

WARIANT D tylko dla studentów I i II stopnia (potwierdzone aktualną legitymacją)

Uczestnictwo w konferencji bez publikacji 139 zł

Uczestnictwo w konferencji wraz z publikacją 299 zł

(autor może opublikować zrecenzowany artykuł przez osobę z tytułem dr / maksymalnie 3 artykuły/).

Publikacja w w języku polskim (rozdział w monografii/ 5 pkt).

WARIANT E rozdział w monografii 25 punktów

Uczestnictwo w konferencji wraz z publikacją 1299 zł

Publikacja w języku polskim (rozdział w monografii współautorskiej).

Autor otrzymuje 25 punktów

Termin przesłania artykułu do ustalenia – wszystko zależy od zespołu (okres finalizacji do 2-ch mcy )

RADA NAUKOWO-PROGRAMOWA

prof. P.Cz, dr hab. inż. Joanna Nowakowska- Grunt- Przewodnicząca Rady Programowej

prof ndzw. Joanna Jasińska, Dziekan Wydziału Zdrowia Wyższej Szkoły Ekonomicznej Almamer w Warszawie, Z-ca Rady Programowej

dr Małgorzata Smolarek, Przewodnicząca Rady Naukowej, Społeczna Akademia Nauk

RADA NAUKOWA

prof. P.Cz. dr hab, Izabella Krawczyk-Sokołowska, Politechnika Częstochowska

prof. dr hab Ludmiła Szulgina, National Technical University of Ukraine “Kyiv Polytechnic Institute”

prof. dr hab Olena Kolomytseva, Cherkassy State Technologik University, Ukraine

prof. UŁ, Agnieszka Rochmańska, Uniwersytet Łódzki

prof. Beata Jamka,

dr inż. Ireneusz Miciuła, Uniwersytet Szczeciński

dr Marzena Kruk, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

dr Anna Bęczkowska, Gnieźnieńska Szkoła Wyższa Millenium

dr Agnieszka Kańczukowska-Stadnik, Gnieźnieńska Szkoła Wyższa Millenium

dr inż. Kamil Maciuk, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie

dr Malwina Zamojska-Król, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie

dr. inż. Piotr Lenik, Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie

dr Agnieszka Górka-Chowaniec, Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach

dr Michał Czuba, Uniwersytet Śląski w Katowicach

dr Barbara Czerniachowicz, Uniwersytet Szczeciński

dr Jarosław Czaja, Uniwersytet Ekonomiczny w Wrocławiu

dr inż. Małgorzata Hordyńska, Politechnika Śląska

dr Wojciech Janik, Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna w Elblągu

dr Błażej Kmieciak, Uniwersytet Medyczny w Łodzi

dr inż. Anna Lemańska- Majdzik, Politechnika Częstochowska

dr Małgorzata Okręglicka, Politechnika Częstochowska

dr Jadwiga Bakonyi, Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu

dr Agnieszka Górka-Chowaniec, Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach

dr inż. Agnieszka Kurc- Lisiecka, Wyższa Szkoła Biznesu w Olkuszu

dr Judyta Kabus, Politechnika Częstochowska

dr inż. Monika Sipa, Politechnika Częstochowska

dr Izabela Turek, Politechnika Częstochowska

dr inż. Piotr Kardasz, Klaster B+R&I

dr inż. Jacek Doskocz, Klaster B+R&I

KOMITET ORGANIZACYJNY

dr inż. Ireneusz Miciuła, Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego, Uniwersytet Szczeciński

mgr Henryk Wojtaszek, Politechnika Częstochowska

mgr Anna Kowalczyk, Politechnika Częstochowska

mgr inż. Żaneta Nejman, Politechnika Poznańska

Kontakt, Informacje: 2ogolnopolskakonferencja@gmail.com

wydawnictwo@sophiabauty.pl

tel.791999596 (Henryk Wojtaszek, Anna Kowalczyk)

ORGANIZATOR:

Klaster Biznesów Kreatywnych (przygotowanie innowacyjnych warsztatów)

Wyższa Szkoła Ekonomiczna Almamer w Warszawie

Ośrodek Szkoleniowo-Naukowy SOPHIA

Wydawnictwo Naukowe SOPHIA

PATRONAT:

Klaster Badań i Rozwoju oraz Innowacji

Klaster Biznesów Kreatywnych

Akademia Innowatorów

Fundacja Rozwoju Nauki i Biznesu w obszarach nauk medycznych i Ścisłych

Klaster B+R&I

Śląskie Towarzystwo Marketingowe

Nowoczesne Zarządzanie Biznesem

Fundacja Managerska CREATIVE

PARTNERSTWO:

Społeczna Akademia Nauk w Krakowie

Newspoint Sp. z o.o. -Newspoint - Monitoring Mediów- Social Media

- PREZENT dla zapisujących się na konferencję od PARTNERA KONFERENCJI Newspoint

W dzisiejszych czasach, kiedy mamy styczność z ogromem informacji każdego dnia, musimy sobie zadać pytanie, w jak kreatywnie zarządzać informacją oraz w jaki sposób selekcjonować dane które nas najbardziej interesują. Na te pytania odpowiada monitoring mediów. Monitoring mediów to nie tylko obserwowanie i archiwizowanie danych. To także wnikliwa analiza treści, oparta na specjalistycznych procedurach. Czego dowiesz się podczas wystąpienia ekspertów z Newspointa?

- czym jest monitoring mediów?

- jakie ma znaczenie w kreowaniu wizerunku w Sieci?

- jakie są profity korzystania z platform do monitoringu mediów?

- jak działa narzędzie Newspointa?

Specjalny prezent dla wszystkich uczestników konferencji w postaci darmowego miesięcznego dostępu do panelu Newspoint z pełnym supportem konsultantów Newspoint.

Inne niespodzianki zakresu kreatywności i innowacyjności już wkrótce.






Źródło:  http://Serdecznie zapraszamy: http://www.sophiabauty.pl/konferencje-ogolnopolskie.html

Aktualizacja:  2017-04-12 21:50:26