Ogólnopolska Studencko-Doktorancka Konferencja Naukowa "Język współczesnych reklam. Trzecia odsłona"
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4
Doktoranci Filologicznego Studium Doktoranckiego mają zaszczyt zaprosić na Ogólnopolską Studencko-Doktorancką Konferencję Naukową
JĘZYK WSPÓŁCZESNYCH REKLAM. Trzecia Odsłona
która odbędzie się 20.06.2015 roku na Uniwersytecie Gdańskim.
Konferencja skierowana jest do wszystkich zainteresowanych tematem, zwłaszcza językoznawców, kulturoznawców, medioznawców i socjologów.
Do rozpatrzenia proponujemy następujące tematy:
· językowe środki perswazji i manipulacji
· reklama w mediach społecznościowych
· antyreklama i czarny PR
· praktyczne aspekty marketingu
· kierunki rozwoju komunikacji marketingowej
· trendy w kampaniach reklamowych na rynku polskim oraz zagranicznym
· analiza środków językowych w tekstach reklamowych
· struktura i cechy komunikatu reklamowego na wybranych przykładach
· sekrety sukcesu najlepszych sloganów reklamowych
· charakterystyka reklam zaangażowanych społecznie
· etyka reklamy
· kontrowersyjne kampanie reklamowe
· oddziaływanie reklam na społeczeństwo
Zgłoszenia zawierające dane osobowe, adres e-mail, oraz abstrakt (max. 250 słów) prosimy przesyłać na adres: ug_konferencja@wp.pl do dnia 10.06.2015 r. Decyzję o przyjęciu
ogłosimy 12.06.2015 r.
Konferencja jest bezpłatna