Ogólnopolska Studencko-Doktorancka Konferencja Naukowa "Język współczesnych reklam. Trzecia odsłona"


MINIONA -

Uniwersytet Gdański, Wydział Historyczny
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

Doktoranci Filologicznego Studium Doktoranckiego mają zaszczyt zaprosić na Ogólnopolską Studencko-Doktorancką Konferencję Naukową

 

JĘZYK WSPÓŁCZESNYCH REKLAM. Trzecia Odsłona

 

która odbędzie się 20.06.2015 roku na Uniwersytecie Gdańskim.

 

Konferencja skierowana jest do wszystkich zainteresowanych tematem, zwłaszcza językoznawców, kulturoznawców, medioznawców i socjologów.

 

Do rozpatrzenia proponujemy następujące tematy:

·         językowe środki perswazji i manipulacji

·         reklama w mediach społecznościowych

·         antyreklama i czarny PR

·         praktyczne aspekty marketingu

·         kierunki rozwoju komunikacji marketingowej

·         trendy w kampaniach reklamowych na rynku polskim oraz zagranicznym

·         analiza środków językowych w tekstach reklamowych

·         struktura i cechy komunikatu reklamowego na wybranych przykładach

·         sekrety sukcesu najlepszych sloganów reklamowych

·         charakterystyka reklam zaangażowanych społecznie

·         etyka reklamy

·         kontrowersyjne kampanie reklamowe

·         oddziaływanie reklam na społeczeństwo

Zgłoszenia zawierające dane osobowe, adres e-mail, oraz abstrakt (max. 250 słów) prosimy przesyłać na adres: ug_konferencja@wp.pl do dnia 10.06.2015 r. Decyzję o przyjęciu

ogłosimy 12.06.2015 r.

 

Konferencja jest bezpłatna

 






Źródło:  http://ug-konferencja.blog.pl

Aktualizacja:  2015-05-19 21:26:41