Strategie zarządzania e-biznesem w przedsiębiorstwach


MINIONA -

Szczecin

Ważnym elementem procesu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwa staje się wybór strategii do transformacji działalności internetowej. Wybór strategii powiązany jest z oceną istniejących rozwiązań (form) organizacyjnych i zarządzania, oceną ryzyka i zdolności przedsiębiorstwa do zmian systemu informacyjnego, z funkcjonowaniem istniejących systemów informatycznych, wyborem internetowego modelu biznesowego oraz oceną istniejącego poziomu technologii.

 

Tematyka

  • metody i technologie informacyjne w e-biznesie
  • efektywność i ryzyko projektów internetowych (informatycznych)
  • zarządzanie projektami internetowymi
  • technologie agentów w systemach internetowych
  • metody optymalizacji i sztucznej inteligencji w systemach internetowych
  • modele referencyjne procesów - doskonalenie procesów w działaniu przedsiębiorstwa
  • "step by step" w praktycznych przedsięwzięciach e-biznesowych






Aktualizacja:  2011-11-12 00:00:00