IV Konferencja Młodych Naukowców z cyklu "Wyzwania Nowych Mediów" pt. "Wirtualne targowisko - o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie"


MINIONA -

Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

IV Konferencja Młodych Naukowców

z cyklu "Wyzwania Nowych Mediów"

pt. "Wirtualne targowisko - o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie"

Gdzie: Warszawa, kampus UKSW przy ul. Dewajtis 5

Kiedy: 5-6 grudnia 2012 r.

Planowana konferencja ma być czwartą edycją cyklu „Wyzwania Nowych Mediów”, organizowanego przez Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa. Tym razem tematem konferencji są różnorakie zastosowania Internetu w komunikacji marketingowej, budowaniu marki i wizerunku, promocji etc.

Uczestnicy:  Do udziału w konferencji zapraszamy przede wszystkim młodych naukowców – studentów, doktorantów oraz pracowników naukowych posiadających stopień naukowy doktora oraz wszystkich, którzy poprzez podejmowane badania dają dowód, iż można być młodego ducha bez względu na metrykę! W programie przewidziano wystąpienia ekspertów z dziedziny marketingu i PR. Wśród zaproszonych prelegentów mają znaleźć się także goście zagraniczni. W zależności od liczby referatów podczas konferencji planowana jest sesja plenarna oraz równoległe sesje panelowe, stąd też czas trwania konferencji zaplanowano na dwa dni.

Program ramowy zakłada sesję plenarną (przed południem) oraz równoległe sesje panelowe (po południu). ORGANIZATORZY ZAPEWNIAJĄ SALE Z RZUTNIKAMI MULTIMEDIALNYMI I KOMPUTERAMI DO WYŚWIETLENIA PREZENTACJI. Planowane jest wydanie recenzowanej publikacji, będącej owocem konferencji. Będzie to tradycyjna książka lub/i e-book na płycie CD z numerem ISBN. Pełne teksty referatów można przekazywać mailowo na adres sekretarza konferencji do 31 grudnia 2012 r. lub osobiście w wersji elektronicznej w dniu konferencji.

TEMATYKA

Wśród medioznawców nieustannie trwają dyskusją nad naturą Internetu, komunikacji internetowej oraz zmianą, jaką Internet powoduje w naszym codziennym życiu. Istotą Internetu jest komunikacja, która dokonuje się na wielu płaszczyznach i z wykorzystaniem wielu technik.

Potencjał, który tkwi w komunikacyjnych możliwościach Internetu, już dawno zauważyli specjaliści od public relations, reklamy i marketingu, wykorzystując go do budowania świadomości marki i zdobywania rzeszy jej zwolenników. Jednocześnie jednak znane są przypadki, gdy potęga Internetu powodowała poważne kryzysy wizerunkowe firm czy produktów. Przy czym nie mówimy tu wyłącznie o typowej reklamie internetowej czy witrynach www, stanowiących wizytówki instytucji (które poprzez odpowiednie pozycjonowanie toczą zażarty bój o jak najwyższą pozycję w wyszukiwarkach). Ogromny potencjał w tym względzie tkwi także w mediach społecznościowych, blogach i aplikacjach. Internetowe strategie, planowanie kampanii, zachowania konsumenckie – to wszystko staje się przedmiotem wzmożonych i pogłębionych badań.

Internet staje się także przestrzenią rekrutacji pracowników i przyciągania uwagi potencjalnych pracodawców. Jest miejscem ożywionej działalności religii, kościołów i związków wyznaniowych. Staje się po prostu wirtualnym targowiskiem produktów, ale również poglądów i opinii.

Te wszystkie zagadnienia będą przedmiotem naszych konferencyjnych rozważań.

Główne obszary tematyczne:

- Kreowanie marki w Internecie

- Kryzysy wizerunkowe w Internecie: geneza, zapobieganie, rozwiązywanie

- Etyka public relations i marketingu w Internecie

- Analizy udanych i nieudanych kampanii internetowych

- Internet w promocji zdrowia i usług medycznych

- niestandardowe formy marketingu internetowego (narzędzia wiki, Google, gry, podkasty, inne)

- psychologia zachowań konsumenckich w Internecie

- marketing mobilny

- PR i marketing w social media i blogosferze

Jesteśmy oczywiście otwarci na wszelkie własne propozycje Uczestników, zgodne z duchem i tematyką konferencji.

 

ZGŁOSZENIA

Zgłoszenia prosimy nadsyłać do 10 listopada 2012 r. na adres mailowy sekretarza konferencji, mgr Magdaleny Butkiewicz: magdalena.butkiewicz007@gmail.com

Na podstawie przesłanych propozycji ustalony zostanie do dnia 18 listopada 2012 r. szczegółowy  program sesji, o czym prelegenci zostaną bezzwłocznie powiadomieni. Opłatę konferencyjną w wysokości 180 złotych należy wnieść do 25 listopada 2012 r. (szczegóły na karcie zgłoszeniowej). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo selekcji nadesłanych tematów.

Publikacja referatu w tomie pokonferencyjnym bez udziału w konferencji – 90 złotych.

Doktoranci i studenci UKSW – 50 złotych

Wolni słuchacze (bez korzystania z materiałów konferencyjnych i posiłków) – wstęp wolny. Osoby chcące uzyskać zaświadczenie o biernym udziale w konferencji proszone są o zgłoszenie tego faktu sekretarzowi konferencji nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem.






Źródło:  http://wyzwania4.like.pl

Aktualizacja:  2012-09-22 00:00:00