Polska i świat wobec współczesnych wyzwań społeczno-ekonomicznych


MINIONA -

Rzeszów

 

Cele konferencji

Głównym celem konferencji będzie stworzenie forum dyskusyjnego, w ramach którego przedyskutowane zostaną społeczne oraz ekonomiczne determinanty funkcjonowania polskiej i światowej gospodarki. Wśród szczegółowych celów konferencji znajdzie się natomiast:

 

 

  • omówienie aktualnych problemów związanych z prowadzeniem aktywności marketingowej przez podmioty rynkowe;
  • określenie determinant skutecznej realizacji współczesnych koncepcji zarządzania;
  • wskazanie uwarunkowań bezpieczeństwa finansowego Polski i Unii Europejskiej;
  • określenie szans i zagrożeń dla rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw na wspólnym rynku europejskim;
  • zdiagnozowanie uwarunkowań i perspektyw rozwoju gospodarczego w aspekcie zachodzących procesów integracyjnych;
  • wskazanie społecznych oraz politycznych konsekwencji globalizacji;
  • dokonanie oceny konkurencyjności poszczególnych regionów europejskich;
  • określenie znaczenia innowacji w uzyskiwaniu przewagi konkurencyjnej;
  • przedstawienie wpływu nowych technologii na procesy społeczno-ekonomiczne;
  • określenie wpływu ochrony środowiska na funkcjonowanie przedsiębiorstw produkcyjnych;
  • omówienie złożoności problematyki bezpieczeństwa energetycznego Polski w kontekście dywersyfikacji dostaw surowców.

 

Do wzięcia udziału w konferencji zaproszeni zostaną przedstawiciele ośrodków akademickich z kraju oraz zagranicy, jak również reprezentanci środowisk gospodarczych. Umożliwi to wymianę poglądów dotyczących zmian społeczno-ekono-micznych zachodzących w otoczeniu rynkowym.

 






Źródło:  http://wz.portal.prz.edu.pl/pl/badania-i-nauka/konferencje-i-seminaria/konferencja-katedra-marketing

Aktualizacja:  0000-00-00 00:00:00