Brand czy smak – co wybieramy?
Czym kierujemy się wybierając nasz ulubiony napój o smaku „cola"? Podsumowanie wyników marketingowej walki między producentami napojów zostaną zaprezentowane 17 kwietnia 2012 r. we wrocławskim wydziale SWPS. Początek o godz. 17.30.
Jednego wieczoru będzie można usłyszeć opinie ekspertów z dziedziny psychologii reklamy − prof. dr. hab. Dariusza Dolińskiego oraz praktyka neuromarketingu dr. hab. prof. SWPS Rafała Ohme, obejrzeć pokaz najlepszych filmów reklamowych napoju o smaku „cola” oraz poznać wyniki testu ślepego, przeprowadzonego przez studentów Koła Psychologii Reklamy, który miał za zadanie sprawdzić, czy rozróżniamy, co pijemy.
Program:
· 17.30 − wstęp
· 18.00 − prof. dr hab. Dariusz Doliński
· 19.00 − dr hab. Rafał Ohme, prof. SWPS
· 20.00 − The best of Coca-Cola vs. Pepsi − walka wieczoru
· 20.20 − wyniki testu ślepego, czyli czy rozróżniamy co pijemy? − członkowie Koła Psychologii Reklamy
· 20.45 − zakończenie i rozdanie nagród dla uczestników badania
Wstęp na konferencję kosztuje 5zł. Dochód z biletów zostanie przekazany Stołecznej Fundacji dla Dzieci z Cukrzycą. Konferencję organizują wrocławski wydział SWPS, Koło Psychologii Reklamy, Księgarnia Psyche, Stołówka Kardamon oraz Stołeczna Fundacja dla Dzieci z Cukrzycą.
Szczegółowe informacje: www.swps.pl/marketingoweprzepychanki.