Współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem 2013
Cel i obszar konferencji
Celem konferencji jest prezentacja wyników badań oraz wymiana doświadczeń dotyczących zarządzania zarówno w przedsiębiorstwach, jak i organizacjach. Zakres tematyczny konferencji, tak jak w przypadku poprzednich edycji, obejmuje koncepcje metodyczne oraz rozwiązania praktyczne ukierunkowane na wzrost efektywności systemów i procesów zarządzania.
Prace i dyskusje będą się odbywać w sesjach plenarnych obejmujących następujące obszary tematyczne:
- marketing wartości (monografia w j. angielskim),
- zarządzanie marketingowe,
- zarządzanie wiedzą, innowacyjność i przedsiębiorczość,
- uwarunkowania i metodyczne aspekty rozwoju organizacji,
- logistyka i zarządzanie jakością,
- zarządzanie i inżynieria produkcji.
Zgłoszone referaty będą opublikowane w formie monografii. Warunkiem opublikowania artykułu jest pozytywna recenzja oraz zapłacenie w terminie opłaty konferencyjnej.