Komunikacja rynkowa. Kultura - Perswazja - Technologia


MINIONA -

Poznań

Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zaprasza na drugą Ogólnopolską Konferencję Naukową pt. „Komunikacja rynkowa. Kultura - Perswazja - Technologia”, która odbędzie się 19 - 20 marca 2012 r. w Poznaniu.

Zamiarem organizatorów jest stworzenie możliwości do dyskusji i wymiany poglądów przedstawicieli nauki oraz praktyki gospodarczej, związanych z problematyką procesów, płaszczyzn i narzędzi komunikacji rynkowej.

Uczestnicy konferencji poza udziałem w dyskusji naukowej, będą mieli również okazję do opublikowania referatów. Preferowane publikacje z wynikami badań własnych. Artykuły zostaną opublikowane w Zeszytach Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (9 pkt.).

 

TEMATYKA KONFERENCJI

  • interdyscyplinarny charakter komunikacji rynkowej
  • portale społecznościowe jako obszar komunikowania się na rynku B2C i B2B
  • technologie mobilne jako nośnik treści społecznych i komercyjnych
  • symbolika i kontekst w przekazach promocyjnych
  • manipulacja w przekazach promocyjnych
  • zjawisko globalizacji i etnocentryzmu kulturowego, a komunikacja rynkowa
  • zachowania nabywców w procesach komunikacji marketingowej
  • uwarunkowania percepcji komunikatów promocyjnych przez odbiorców
  • gender marketing w strategiach komunikacji marketingowej
  • wzorce i działania strategiczne przedsiębiorstwa, a komunikacja rynkowa
  • zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstw, instytucji i organizacji non profit

 






Źródło:  http://www.komunikacjarynkowa.pl/

Aktualizacja:  0000-00-00 00:00:00