II Międzynarodowa Studencko-Doktorancka Konfencja Naukowa "Nowe media i technologie we współczesnej komunikacji marketingowej"
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4
Celem konferencji jest przedstawienie dorobku studentów oraz doktorantów w zakresie badań nad nowymi formami komunikacji w marketingu, a także pogłębianie wiedzy związanej z nowymi technologiami w komunikacji marketingowej, które wykorzystywane są przez współczesne podmioty rynkowe. Konferencja pozwoli również na integrację środowisk studenckich oraz doktoranckich, nie tylko z terenu Polski, ale także z zagranicy oraz stworzy warunki do dyskusji nad wspólnymi obszarami zainteresowań.
Ze względu na tematykę konferencji oraz nacisk na jej innowacyjny i poznawczy charakter, jako organizatorzy nie mamy zamiaru określać sztywnych ram tematycznych w jakich będzie się ona zamykać. W związku z tym, oczekujemy na wszelkie propozycje tematów zgłaszanych przez studentów oraz doktorantów. Wśród przykładowych zagadnień, które mogłyby być poruszane na Konferencji można wymienić m.in.: te związane z marketingiem wirtualnym, internetowym, wirusowym czy wyszukiwarkowym, wykorzystaniem mediów społecznościowych oraz innych narzędzi Web 2.0. w komunikacji marketingowej, wykorzystaniem w marketingu urządzeń mobilnych oraz powiązanych z nimi rozwiązań i narzędzi, takich jak aplikacje na telefon, a także tematy poruszające zagadnienia np. rzeczywistości rozszerzonej, advergamingu, czy też wykorzystania wirtualnych doradców jako narzędzia komunikacji z konsumentem. Nadsyłane referaty mogą dotyczyć wszystkich branż oraz sektorów gospodarki, organizatorzy nie mają na celu ograniczanie tematów Konferencji do konkretnego, wąskiego grona podmiotów rynkowych.