III Międzynarodowa Studencko-Doktorancka Konferencja Naukowa "Nowe media i technologie we współczesnej komunikacji marketingowej"


MINIONA -

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

Cele konferencji:

1.      Prezentacja dorobku studentów i doktorantów w zakresie badań nad nowymi formami/narzędziami promocji i komunikacji we współczesnym marketingu.

2.      Pogłębienie wiedzy związanej z nowymi technologiami w komunikacji marketingowej wykorzystywanymi przez współczesne podmioty rynkowe.

3.      Integracja środowisk studenckich i doktoranckich poprzez dyskusję nad wspólnym obszarem zainteresowań jaki stanowią nowe media i technologie charakteryzujące się potencjałem w zakresie komunikacji marketingowej.

 

 Przykładowe tematy artykułów:

Ze względu na tematykę konferencji oraz nacisk na jej innowacyjny i poznawczy charakter, jako organizatorzy nie mamy zamiaru określać sztywnych ram tematycznych w jakich będzie się ona zamykać. Dlatego oczekujemy na wszelkie propozycje tematów zgłaszanych przez studentów, doktorantów oraz Koła Naukowe. Wśród przykładowych zagadnień, które mogłyby być poruszane na Konferencji można wymienić m.in. te związane z marketingiem wirtualnym, internetowym, wykorzystaniem narzędzi Web 2.0. w komunikacji marketingowej czy wykorzystaniem technologii mobilnej. Nadsyłane artykuły mogą dotyczyć wszystkich branż oraz sektorów gospodarki, organizatorzy nie mają na celu ograniczanie tematów Konferencji do konkretnego, wąskiego grona podmiotów rynkowych.

Organizatorzy planują zorganizować specjalną sesję poświęcona nowym mediom i technologiom w turystyce.






Źródło:  http://www.kolonaukowemeritum.wordpress.com

Aktualizacja:  2015-02-14 14:33:45