III Dzień Badacza
WSTĘP
10-10.20
Tomek Jankowski, Michał Głuszkowski: Przez pryzmat - do kariery. Jak i dlaczego powstał ZRB Pryzmat
PANEL PTBRiO
10:20 – 12:20
1. Arkadiusz Wódkowski (Prezes Zarządu PTBRiO): Rynek badań marketingowych w Polsce 2012 - perspektywy rozwoju i trendy (10.20-11.00)
2. Linda Makarewicz (freelance) & Anna Wilk (Mediacom): Life caching, czyli o cyfrowych zbieraczach wspomnień (11.00-11.40)
3. Joanna Dzierzbicka (Grupa IQS, PTBRiO): Jakim szefem jest kobieta? (11.40-12.20)
12:20-12:40 – przerwa
PANEL GOŚCINNY
12:40-14:40
4. Julia Izmałkowa (Izmałkowa Consulting): Co ethnografia ma wspólnego z marketingiem? (12.40-13.20)
5. dr Aleksandra Jasielska (Instytut Psychologii UAM w Poznaniu), Renata Maksymiuk (Instytut Psychologii UMCS w Lublinie): Doradcy nastoletnich konsumentów - badanie internetowe. (13.20-14.00)
6. prof. Małgorzata Rószkiewicz (Szkoła Główna Handlowa): Wyzwania badawcze i analityczne wobec przemian w marketingu przedsiębiorstw (14.00-14.40)
16:30-18:30 – szkolenia dla studentów:
Michał Meina (Wydział Matematyki i Informatyki UMK): Eksploracja tekstów jako narzędzie badawcze w naukach społecznych
Adam Mordzon (Instytut Socjologii UMK): Syntax - Podstawy opracowywania danych w SPSS z wykorzystaniem edytora poleceń
19:00 – spotkanie integracyjne