III Dzień Badacza


MINIONA -

Toruń

WSTĘP
10-10.20
Tomek Jankowski, Michał Głuszkowski: Przez pryzmat - do kariery. Jak i dlaczego powstał ZRB Pryzmat


PANEL PTBRiO
10:20 – 12:20

1.       Arkadiusz Wódkowski (Prezes Zarządu PTBRiO): Rynek badań marketingowych w Polsce 2012 - perspektywy rozwoju i trendy (10.20-11.00)

2.       Linda Makarewicz (freelance) & Anna Wilk (Mediacom): Life caching, czyli o cyfrowych zbieraczach wspomnień (11.00-11.40)

3.       Joanna Dzierzbicka (Grupa IQS, PTBRiO): Jakim szefem jest kobieta? (11.40-12.20)


12:20-12:40 – przerwa

PANEL GOŚCINNY
12:40-14:40
4.    Julia Izmałkowa (Izmałkowa Consulting): Co ethnografia ma wspólnego z marketingiem? (12.40-13.20)
5.    dr Aleksandra Jasielska (Instytut Psychologii UAM w Poznaniu), Renata Maksymiuk (Instytut Psychologii UMCS w Lublinie): Doradcy nastoletnich konsumentów - badanie internetowe. (13.20-14.00)
6.    prof. Małgorzata Rószkiewicz (Szkoła Główna Handlowa): Wyzwania badawcze i analityczne wobec przemian w marketingu przedsiębiorstw (14.00-14.40)

16:30-18:30 – szkolenia dla studentów:

Michał Meina (Wydział Matematyki i Informatyki UMK): Eksploracja tekstów jako narzędzie badawcze w naukach społecznych

Adam Mordzon (Instytut Socjologii UMK): Syntax - Podstawy opracowywania danych w SPSS z wykorzystaniem edytora poleceń

19:00 – spotkanie integracyjne






Źródło:  http://www.pryzmat.umk.pl/

Aktualizacja:  2012-03-13 00:00:00