INTERDYSCYPLINARNA OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA STUDENCKICH KÓŁ NAUKOWYCH CZŁOWIEK, MEDIA , SZTUKA . WSPÓŁCZESNE MEDIA W PROCESIE EDUKACYJNYM I TWÓRCZYM


MINIONA -

Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Audytorium im. Prof. W. Danka
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

Konferencja składa się z dwóch Paneli :

1.    Panel :  NOWE MEDIA A SZTUKA  - DYDAKTYKA W SZTUCE

 

- SZTUKA XXI WIEKU I JEJ FORMY ODDZIAŁYWANIA NA ODBIORCĘ – SZANSE

I ZAGROŻENIA

- NOWOCZESNE NARZĘDZIA DYDAKTYKI W PROCESIE ROZWIJANIA KREATYWNOŚCI

-  PROCES EDUKACYJNY W SZTUCE  I NOWE MEDIA

-  ROLA NAUCZYCIELA PLASTYKI  W ROZWOJU TWÓRCZYM DZIECKA . NOWATORSKIE TECHNIKI I  NARZĘDZIA PRACY                

-  ŚWIAT RZECZYWISTY I  WIRTUALNY ORAZ JEGO WPŁYW  NA ROZWÓJ  OSOBOWOŚCI TWÓRCZEJ

    Sztuka XXI wieku przyjmuje różnorodne środki wyrazu . Aktualnie obserwujemy coraz to nowsze tendencje w różnych dziedzinach sztuki, które wywierają znaczący wpływ na odbiorcę.  Rola nowych mediów w samym procesie twórczym i  edukacyjnym stała się bardzo istotną, wpływając tym samym na efektywność pracy oraz na  jakość komunikacji pomiędzy podmiotem sztuki a odbiorcą. Kreacja twórczej osobowości jest procesem niebagatelnie ważnym zarówno w dydaktyce jak również jako indywidualny aspekt rozwoju jednostki.

Celem Panelu jest zwrócenie uwagi na nowe tendencje w sztuce ,oraz rozważenie roli mediów i  jej nowatorskich działań w procesie dydaktycznym i twórczym.

 

2.    Panel : NOWE TECHNOLOGIE  - DZIEŁO MULTIMEDIALNE

 

-  PROCES TWÓRCZY A NOWOŚCI TECHNOLOGICZNE

-  ARTYSTA W XXI WIEKU

-  IDEA DZIEŁA MULTIMEDIALNEGO. CYFROWOŚĆ A TRADYCJA

-  PROGRAMY GRAFICZNE – BLENDER, MAYA,

3DS MAX , GIMP… ITP.

 

 

Grafika komputerowa stanowi w dzisiejszych czasach podstawowe narzędzie do pracy przy produkcji filmów, reklam, gier, znajduje zastosowanie w badaniach naukowych,  w sztuce ,wzornictwie przemysłowym, inżynierii. Nowoczesne narzędzia cyfrowe pozwalają osiągnąć efekty niemożliwe przy używaniu technik tradycyjnych.  Posiadając odpowiednie umiejętności można tworzyć niemal wszystko.

Celem Panelu jest wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami konferencji zajmującymi się tworzeniem szeroko pojętej grafiki oraz animacji komputerowej 






Aktualizacja:  2015-05-05