VII Konferencja Naukowa Katedr Marketingu Uczelni Technicznych "Problemy współczesnego marketingu i logistyki - teoria i praktyka"
Cel konferencji: Ukazanie roli marketingu i logistyki w działalności przedsiębiorstwa oraz znaczenia integracji działań z obu obszarów dla sprawnego funkcjonowania organizacji w konkurencyjnym otoczeniu.
Potrzeba takiego spojrzenia wynika z konieczności powiązania przepływów wewnątrz organizacji oraz w ramach łańcucha dostaw. Szczególnie istotne będą przepływy produktów oraz informacji. Tylko takie podejście warunkuje dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb nabywców, utrzymanie obsługi klienta na wysokim poziomie, nawiązanie oraz utrzymanie relacji z nabywcami oraz kooperantami, a w konsekwencji uzyskanie przewagi konkurencyjnej.
Publikacja: Nadesłane artykuły zostaną opublikowane w postaci płyty CD stanowiącej integralną część całego nakładu czasopisma „Logistyka” 5/ 2015 (10 pkt. lista B MNiSR).
Szczegółowe zasady przygotowania tekstu artykułu znajdują się na stronie konferencji: http://www.marketinfo.zie.pg.gda.pl
Koszt uczestnictwa:
Uczestnictwo z publikacją (nocleg w pok. 1-os.) - 1150 zł
Uczestnictwo z publikacją (nocleg w pok. 2-os.) - 1050 zł
Uczestnictwo z publikacją bez noclegu – 910 zł
Uczestnictwo w konferencji bez publikacji i noclegu – 590 zł
Publikacja bez uczestnictwa – 750 zł