Międzynarodowa Konferencja Naukowa FACEBOOK - LUSTRO MEDIÓW


MINIONA -

Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

Celem konferencji jest wymiana poglądów oraz prezentacja wyników badań dotyczących fenomenu medialnego, za jaki w ostatnich latach uznaje się portal społecznościowy Facebook.

W 2014 roku minęło 10 lat od powstania Facebooka. Jest to stosowny moment do podjęcia rozważań nad istotą i konsekwencjami społeczno-biznesowego zjawiska, jakim stał się najpopularniejszy w Polsce i w wielu krajach świata ten społecznościowy portal.

ZAKRES TEMATYCZNY

  • Facebook – medium spotkań (wymiar socjologiczny i psychologiczny)
  • Facebook a media publiczne
  • Facebook w kulturze
  • Facebook – medium marketingu
  • Facebook – medium nowej komunikacji
  • Facebook – sprawca schyłku tzw. starych mediów
  • Media na Facebooku – paradoks kanibalizacji?
  • Rynkowe konsekwencje obecności Facebooka
  • Facebook – czy każdy może być dziennikarzem?
  • Facebook – czyli koniec dziennikarstwa. Gdy amator wygrywa z profesjonalistą.
  • Facebook – zarządzanie nowym medium
  • Facebook – a wykluczenie cyfrowe
  • Facebook – dylematy etyczne i prawne
  • Przyszłość Facebooka – moda, trend czy medialna rzeczywistość





Źródło:  http://konferencjafacebook.pl/

Aktualizacja:  2015-01-24 23:47:56