Międzynarodowa Konferencja Naukowa FACEBOOK - LUSTRO MEDIÓW
MINIONA
-
Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4
Celem konferencji jest wymiana poglądów oraz prezentacja wyników badań dotyczących fenomenu medialnego, za jaki w ostatnich latach uznaje się portal społecznościowy Facebook.
W 2014 roku minęło 10 lat od powstania Facebooka. Jest to stosowny moment do podjęcia rozważań nad istotą i konsekwencjami społeczno-biznesowego zjawiska, jakim stał się najpopularniejszy w Polsce i w wielu krajach świata ten społecznościowy portal.
ZAKRES TEMATYCZNY
- Facebook – medium spotkań (wymiar socjologiczny i psychologiczny)
- Facebook a media publiczne
- Facebook w kulturze
- Facebook – medium marketingu
- Facebook – medium nowej komunikacji
- Facebook – sprawca schyłku tzw. starych mediów
- Media na Facebooku – paradoks kanibalizacji?
- Rynkowe konsekwencje obecności Facebooka
- Facebook – czy każdy może być dziennikarzem?
- Facebook – czyli koniec dziennikarstwa. Gdy amator wygrywa z profesjonalistą.
- Facebook – zarządzanie nowym medium
- Facebook – a wykluczenie cyfrowe
- Facebook – dylematy etyczne i prawne
- Przyszłość Facebooka – moda, trend czy medialna rzeczywistość