Filozofia technologii I cóż po edukacji w czasach technologii


MINIONA -

Instytut Filozofii UJ oraz Academia Electronica
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

Żyjemy w czasach ciekawych, gdzie technologia niemalże z dnia na dzień stawia nas przed nowymi wyzwaniami i zadaniami. Gdy spojrzeć na współczesną dydaktykę zarówno na poziomie uczeń-nauczyciel, jak i mistrz-uczeń dokonało się spore przewartościowanie zaczynając od podstawowej edukacji a kończąc na wyższym wykształceniu.
Dlatego proponujemy Państwu prześledzenie tych zmian w kontekście technologii i chcemy zapytać o znaczenie e-learningu w edukacji. Nasze pytanie dotyczy natury zachodzących zmian, ich aspektów pozytywnych, jak i negatywnych.
Dlatego proponujemy następujące bloki tematyczne:
- Znaczenie e-learningu dla nauk ścisłych
- Znaczenie e-learningu dla nauk humanistycznych
- E-learning jako program wsparcia dla krajów najuboższych
- Mistrz w sieci – możliwości interakcji i rozwijania osób młodych
- Uczeń w sieci – możliwości samokształcenia dla osób niepełnosprawnych i uzależnionych od pomocy osób trzecich
- Niebezpieczeństwa e-learningu: połowiczność kontaktu, powierzchowność przekazu, obniżenie jakości nauczania
- Prawo a e-learning: znaczenie praw autorskich i odpowiedzialności sieciowej

Planujemy publikację w punktowanym czasopiśmie.

Wszystkich państwa zainteresowanych naszą konferencją zapraszamy serdecznie, zgłoszenia prosimy nadsyłać do końca września 2014. Opłaty prosimy uiścić do końca września:
- 300 zł dla pracowników naukowych
- 150 zł dla doktorantów
- studenci i osoby niepełnosprawne zapraszamy bez opłat

Miejsce: Instytut Filozofii UJ, sala 25 oraz Academia Electronica Instytutu Filozofii UJ w Second Life. Można uczestniczyć w obu rzeczywistościach, gdyż jak mówi mistrz e-learningu filozoficznego „człowiek jest jeden a światy dwa”.






Źródło:  https://www.facebook.com/filozofiatechnologii

Aktualizacja:  2014-09-16