NOWOCZESNE KONCEPCJE I METODY ZARZĄDZANIA - kontrowersje i wyzwania marketingu i zarządzania w XXI wieku


MINIONA -

WYDZIAŁ CYBERNETYKI, Instytut Organizacji i Zarządzania
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

W teorii i praktyce marketingu i zarządzania nie ma jednoznacznych recept na sukces. Ambicją tegorocznej konferencji jest zmierzenie się z wyzwaniami wynikającymi z obecnej rzeczywistości gospodarczej, zarówno w zakresie przewidywania zagrożeń, kompleksowej   diagnozy   sytuacji,  jak  również  zdefiniowania  optymalnych  rozwiązań  w  sferze  marketingu  i  zarządzania,  formułowania i implementacji strategii oraz analizy uzyskanych efektów.

Konferencja   naukowa   pt.  „NOWOCZESNE  KONCEPCJE  I  METODY  ZARZĄDZANIA.  Kontrowersje  i  wyzwania   marketingu i zarządzania w XXI wieku” ma na celu zbliżenie przedstawicieli środowiska naukowego z reprezentantami praktyki gospodarczej oraz stworzenie  okazji  do  wymiany  poglądów,  doświadczeń,  a  także  prezentacji  rezultatów  działalności  naukowo - badawczej  prowadzonej w poszczególnych ośrodkach naukowych w różnych obszarach tematycznych z zakresu marketingu i zarządzania.

Do uczestnictwa w konferencji zapraszamy:

        -     teoretyków i praktyków zarządzania,

        -     menedżerów i pracodawców,

        -     pracowników naukowo-dydaktycznych,

        -     doktorantów i studentów,

        -     inne osoby zainteresowane problematyką konferencji.


STRONA WWW:

http://strona.wcy.wat.edu.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=799&Itemid=237






Źródło:  http://strona.wcy.wat.edu.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=799&Itemid=237

Aktualizacja:  2015-06-09