NOWOCZESNE KONCEPCJE I METODY ZARZĄDZANIA - kontrowersje i wyzwania marketingu i zarządzania w XXI wieku
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4
W teorii i praktyce marketingu i zarządzania nie ma jednoznacznych recept na sukces. Ambicją tegorocznej konferencji jest zmierzenie się z wyzwaniami wynikającymi z obecnej rzeczywistości gospodarczej, zarówno w zakresie przewidywania zagrożeń, kompleksowej diagnozy sytuacji, jak również zdefiniowania optymalnych rozwiązań w sferze marketingu i zarządzania, formułowania i implementacji strategii oraz analizy uzyskanych efektów.
Konferencja naukowa pt. „NOWOCZESNE KONCEPCJE I METODY ZARZĄDZANIA. Kontrowersje i wyzwania marketingu i zarządzania w XXI wieku” ma na celu zbliżenie przedstawicieli środowiska naukowego z reprezentantami praktyki gospodarczej oraz stworzenie okazji do wymiany poglądów, doświadczeń, a także prezentacji rezultatów działalności naukowo - badawczej prowadzonej w poszczególnych ośrodkach naukowych w różnych obszarach tematycznych z zakresu marketingu i zarządzania.
Do uczestnictwa w konferencji zapraszamy:
- teoretyków i praktyków zarządzania,
- menedżerów i pracodawców,
- pracowników naukowo-dydaktycznych,
- doktorantów i studentów,
- inne osoby zainteresowane problematyką konferencji.
STRONA WWW:
http://strona.wcy.wat.edu.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=799&Itemid=237