III Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Digital Ninjas" - Etyka i CSR w zarządzaniu mediami społecznościowymi


MINIONA -

https://kardionefrodiabetologia.wydarzeniaonline.pl/
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

Koło Naukowe Akademia Social Ninja UJ wraz z Instytutem Przedsiębiorczości UJ zapraszają na III Ogólnopolską Konferencję Naukową „Digital Ninjas”!

Konferencja nosi tytuł „Etyka i CSR w zarządzaniu mediami społecznościowymi” i odbędzie się w formie online.

Do udziału w konferencji zachęcamy wszystkich, którzy zainteresowani są tematyką etyki i CSR w zarządzaniu mediami społecznościowymi w marketingu oraz chcą się dowiedzieć, jaki to ma wpływ na postrzeganie marki przez odbiorców. Nasi goście dzięki swej wiedzy i doświadczeniu pomogą nam zgłębić tę tematykę.

Konferencja składać się będzie z dwóch części:
- wystąpień prelegentów reprezentujących środowisko akademickie,
- warsztatów z ekspertami.

REGULAMIN WYDARZENIA:

https://docs.google.com/document/d/1LAUoeew20ZIh_1smzhUJv4eIdHnijFogh7K8fJ240hM/edit?fbclid=IwAR1TSfGvAd2bsiSgxTTlMVv8RiYcXIPiYcnBZuZ38Pf-9Uav55leyYxskfk

Uczestnictwo może przybrać charakter czynny – wystąpienie na konferencji. Wszystkich pragnących zaprezentować się podczas konferencji online zachęcamy do zgłaszania tematów (zgodnych z głównym tematem konferencji) i abstraktów artykułów z analizą case study lub prac poglądowych do 31 marca 2023, a po konferencji - wysyłania pełnych tekstów. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybierzemy najciekawsze wraz z zaproszeniem do ich publicznego zaprezentowania w dniu konferencji. Pozostałe zgłoszenia zostaną ocenione pod kątem umieszczenia ich w monografii pokonferencyjnej.

Przykładowa problematyka wystąpień: 

- Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa kreowana w mediach społecznościowych, 

- Etyka reklamy w mediach społecznościowych, 

- Wpływ CSR w mediach społecznościowych na przewagę konkurencyjną, 

- Media społecznościowe jako narzędzie wykorzystywane w kampaniach CSR, 

- Zarządzanie społeczną odpowiedzialnością biznesu w mediach społecznościowych, 

- CSR w kreowaniu wizerunku marki, 

- i inne.

LINK DO FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO NA UCZESTNICTWO CZYNNE:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfrP3Yltwh7TVv87BqdVz-_4ldnSFVmLIovaCKoctRaREGPfg/viewform?fbclid=IwAR0kdmMvjvbG9JX6Cg07CDkkMIg3KjZlJP8uh2APNJQ5GwiPkGxE4nTYcv0

Uczestnictwo może też przybrać charakter bierny - polega na obecności na konferencji, wysłuchaniu prelekcji i/lub udziale w warsztatach.

LINK DO FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO NA UCZESTNICTWO BIERNE:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfFoIeE7bFgdMJv3ZzDHXZpRqsz_I8CTlwIfKYj269Tv9ZRhA/viewform?fbclid=IwAR0pzzirXNQuxlEgVyTgH0-TU6sSM5nYcGlnSNCS4yyf8tEgng6KfGG28pk

Link do formularzy zgłoszeniowych na warsztaty zostanie udostępniony w późniejszym terminie.

WAŻNE DATY: 

Do 31.03.2023 r. – przyjmujemy zgłoszenia na uczestnictwo czynne w konferencji.
Do 07.04.2023 r. – wysyłamy do uczestników czynnych zaproszenia do wygłoszenia prelekcji na konferencji.
Do 16.04.2023 r. – przyjmujemy zgłoszenia na uczestnictwo bierne w konferencji.
Do 20.04.2023 r. – ruszamy z rejestracją na warsztaty (ilość miejsc ograniczona; każdy uczestnik może brać udział tylko w jednych warsztatach. Więcej informacji podamy bliżej daty zapisów).
21.04.2023 r. - KONFERENCJA
Do 30.04.2023 r. - przyjmujemy pełne teksty artykułów, które mogą być wydane w monografii pokonferencyjnej.
Do 30.06.2023 r. – rozsyłamy informację o pozytywnej lub negatywnej recenzji artykułu.

Monografia pokonferencyjna jest punktowana. Opublikowanie artykułu jest bezpłatne.






Źródło:  https://www.facebook.com/events/456484103271302

Aktualizacja:  2023-03-25