5th International Academic Conference "Law, Medicine and Psychology"
Online (Microsoft Teams), Online (Microsoft Teams)
Szanowni Państwo,
Center for American Studies i Center for European Studies zapraszają Państwa do udziału w V Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. „Law, Medicine and Psychology”.
➡️KIEDY?
Konferencja odbędzie się w sobotę 27 września 2025 między 9.00 a 17.00 w formie online na platformie Microsoft Teams.
Długość konferencji zależy od liczby prelegentów. W razie wysokiej liczby zgłoszeń zastrzegamy możliwość przedłużenia konferencji także na niedzielę 28 września 2025.
➡️CZEGO DOTYCZY KONFERENCJA?
Głównym celem konferencji jest omówienie kluczowych współczesnych problemów prawa, medycyny i/lub psychologii, a także ich historycznych konceptualizacji.
Prezentacje mogą mieć charakter interdyscyplinarny, łączący różne dziedziny wiedzy (np. prawo i medycynę, prawo i psychologię, psychologię i medycynę), ale mile widziane są również tematy dotykające tylko *jednej* z wymienionych dyscyplin (np. tylko medycyny lub tylko prawa lub tylko psychologii).
Wierzymy w wolność dyskusji akademickiej i nie cenzurujemy wystąpień ze względów światopoglądowych czy politycznych. Oryginalne i nieszablonowe wystąpienia zawsze znajdą uznanie w oczach Komitetu Konferencji.
➡️DLA KOGO?
• Do czynnego udziału w konferencji serdecznie zapraszamy studentów i doktorantów, doświadczonych badaczy, praktyków, a także wszystkie inne zainteresowane tematyką konferencji osoby.
• Uczestnictwo bierne nie wymaga posiadania żadnych naukowych kwalifikacji.
➡️JĘZYKI KONFERENCJI
Wystąpienia mogą być wygłaszane w następujących językach:
• Polski
• Angielski
Stosownie do wyżej wymienionych języków, ułożone zostaną panele (sesje) w ramach konferencji.
➡️KOMITET NAUKOWY KONFERENCJI
• prof. Christopher Kelley, LL.M. (University of Arkansas School of Law) – Przewodniczący Komitetu Naukowego.
• prof. Tomasz Brzozowski, M.D., Ph.D. (Collegium Medicum, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie )– II Przewodniczący Komitetu Naukowego.
• Miroslawa Dulczewska-Miller, M.D., Ph.D. (Pediatrics and Dermatology Clinic, Chicago, Illinois, USA) – Członek Komitetu Naukowego.
• dr Agnieszka Wojcieszak-John (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu) – Członek Komitetu Naukowego.
• dr Julia Szwiec (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie) – Członek Komitetu Naukowego.
• dr Valery Loumber (kancelaria Gavrilov & Brooks, Sacramento/Los Angeles) – Członek Komitetu Naukowego.
• Łukasz Darby Bartosik, LL.M. (Prezes Center for American & European Studies) – Sekretarz Komitetu Naukowego.
➡️UCZESTNICTWO CZYNNE I BIERNE
➤UCZESTNICTWO CZYNNE (PRELEGENCI)
Kroki niezbędne do dokonania zgłoszenia na konferencję przez uczestnika czynnego:
1️⃣ Zamieść abstrakt (200-300 słów) i wypełnij formularz uczestnictwa czynnego pod adresem: https://forms.gle/udCBhRA9b8kGhekAA
2️⃣ Rejestracji poprzez ww. formularz dokonaj do godz. 23.59 dnia 17 września 2025 r. (termin ten nie zostanie przedłużony)
- Zastrzegamy sobie prawo do selekcji abstraktów.
- Wyniki naboru abstraktów podane zostaną do dnia 18 września 2025 r.
3️⃣ Wnieś opłatę konferencyjną na numer rachunku bankowego, który zostanie podany zakwalifikowanym prelegentom w wiadomości mailowej – opłatę wnieść należy najpóźniej do dnia 20 września 2025 r.
➤UCZESTNICTWO BIERNE
Kroki niezbędne do dokonania zgłoszenia na konferencję przez uczestnika biernego:
1️⃣ Wypełnij formularz uczestnictwa biernego znajdujący się pod adresem: https://forms.gle/7gNtne5f2hAZhkH48
2️⃣ Rejestracji poprzez ww. formularz dokonaj do godz. 23.59 dnia 20 września 2025 r. Niewypełnienie formularza będzie skutkowało niemożliwością uczestniczenia w konferencji (a co za tym idzie – niemożliwością otrzymania certyfikatu).
3️⃣ Wnieś opłatę za uczestnictwo bierne na numer rachunku bankowego, który zostanie podany uczestnikom w wiadomości mailowej. Opłatę należy wnieść najpóźniej do dnia 22 września 2025 r. Uczestnicy bierni będą mieli możliwość zapoznania się z harmonogramem konferencji przed dokonaniem opłaty – nie oczekujemy opłaty “w ciemno”. Harmonogram z listą prelegentów i tytułami ich wystąpień zostanie udostępniony mailowo.
➡️OPŁATY ZA UCZESTNICTWO
➤ UCZESTNICY CZYNNI (PRELEGENCI) – 2 opcje:
• 259 zł – certyfikat elektroniczny dostarczany drogą mailową (certyfikat elektroniczny opatrzony podpisami cyfrowymi członków Komitetu Naukowego jest powszechnie akceptowanym odpowiednikiem certyfikatu papierowego).
• 289 zł – certyfikat elektroniczny + certyfikat papierowy dostarczany pocztą tradycyjną.
➤ UCZESTNICTWO BIERNE (SŁUCHACZE):
• 149 zł – uczestnictwo bierne + wysyłka certyfikatu opatrzonego podpisami cyfrowymi członków Komitetu Naukowego w wersji elektronicznej na wskazany przez uczestnika biernego adres mailowy.
• 169 zł – uczestnictwo bierne + certyfikat elektroniczny + certyfikat papierowy dostarczany pocztą tradycyjną.
Jak zatytułować przelew?
Tytuł przelewu powinien zostać sformułowany według następującego wzoru*:
„
*Niespełnienie tego warunku może spowodować opóźnienia w zaksięgowaniu opłaty, a w konsekwencji nawet wykluczyć Państwa udział w konferencji.
W przypadku współwystąpienia dwójki lub większej liczby prelegentów prosimy o samodzielne wniesienie opłaty przez każdego z prelegentów osobno.
➡️PUBLIKACJA POKONFERENCYJNA
Organizatorzy przewidują możliwość wydania publikacji jednak będzie to zależne od liczby autorów chętnych do opublikowania tekstu w monografii naukowej. Cena za udział w konferencji nie obejmuje opłaty publikacyjnej.
➡️FAQ
• Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT – prosimy zgłosić stosowną prośbę w formularzu rejestracji (późniejsze zgłoszenie może nie zostać uwzględnione)
• Jeśli Państwa udział w konferencji ma zostać sfinansowany przez uczelnię (instytucję/firmę) sugerujemy opłacenie udziału w konferencji z osobistych środków i uzyskanie następnie od uczelni (instytucji/firmy) zwrotu na podstawie wystawionej przez nas na uczelnię (instytucję/firmę) faktury
• Opłata wniesiona nie podlega zwrotowi (jest bowiem równoznaczna z przyznaniem prawa wstępu na konferencję)
• Link do transmisji (pokoju konferencyjnego) zostanie udostępniony zarejestrowanym uczestnikom w ciągu 24 godzin przed rozpoczęciem konferencji
• Możliwe jest wygłoszenie wystąpienia przez dwójkę lub więcej uczestników (opłatę należy pomnożyć przez liczbę prelegentów)
• Czas wystąpienia wynosi 15-25 min (w zależności od faktu wygłaszania wystąpienia solo, w duecie lub tercecie oraz ogólnej liczby wystąpień)
• Certyfikaty papierowe zostaną wysłane pocztą tradycyjną w przeciągu dwóch miesięcy od zakończenia konferencji (dotyczy to certyfikatów wysyłanych na terytorium Polski) – ze względu na zbliżające się terminy stypendialne, zrobimy co w naszej mocy, by dostarczyć je szybciej
• Certyfikaty cyfrowe zostaną wysłane *wszystkim* uczestnikom w ciągu tygodnia od zakończenia konferencji – ze względu na zbliżające się terminy stypendialne, zrobimy co w naszej mocy, by dostarczyć je jeszcze szybciej
• Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o składzie Komitetu Naukowego konferencji
• Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o statusie towarzystwa naukowego Center for American Studies
• Godzinę wystąpienia w ramach kongresu określa Organizator (nie ma możliwości zmiany godziny wystąpienia ustalonej w harmonogramie konferencji)
• Regulamin konferencji: www.cfasofficial.com/pl/regulamin
➡️PYTANIA?
W razie pytań prosimy o wiadomość mailową do Koordynatora Konferencji, Pana Anatolia Tymchenko na adres e-mail: tymchenko@cfasofficial.com
Chętnie pomożemy.
Do zobaczenia na konferencji!
___________
CENTER FOR AMERICAN STUDIES - O NAS
Center for American Studies jest towarzystwem naukowym (KRS: 0000771445, NIP: 7811990247), które realizuje swoją misję naukowo-badawczą i dydaktyczną w oparciu o przepisy ustawy Prawo o stowarzyszeniach z dnia 7 kwietnia 1989 r. (Tekst jednolity Dz. U. 2001 nr 79, poz. 855), ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r. Nr 96, poz. 873), postanowienie sądu o utworzeniu stowarzyszenia i zatwierdzony przez Krajowy Rejestr Sądowy statut.
Organem nadzorującym działalność Center for American Studies jest Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Center for American Studies prowadzi działalność edukacyjną, naukowo-badawczą i wydawniczą organizując konferencje, seminaria, szkolenia i publikacje skierowane do młodych i doświadczonych naukowców.