II Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Konwencjonalne i odnawialne źródła energii"
Online (Microsoft Teams), Online (Microsoft Teams)
Szanowni Państwo,
Center for Science & Technology i Center for American & European Studies zapraszają Państwa do udziału w II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt. "Konwencjonalne i odnawialne źródła energii".
➡️KIEDY?
Konferencja odbędzie się w sobotę 1 lutego 2025 między 9.00 a 15.00 w formie online na platformie Microsoft Teams.
Długość konferencji zależy od liczby prelegentów. W razie wysokiej liczby zgłoszeń zastrzegamy możliwość przedłużenia konferencji także na niedzielę 2 lutego 2025.
➡️CZEGO DOTYCZY KONFERENCJA?
Celem konferencji jest zaprezentowanie najbardziej palących problemów i osiągnięć z zakresu energetyki. Dyskusji poddamy technologie wytwarzania energii elektrycznej przy użyciu konwencjonalnych oraz odnawialnych źródeł energii, a także ich specyficzne zastosowania i właściwości.
Podejmiemy także tematykę wpływu różnych rodzajów źródeł energii i paliw kopalnych na rozwój przemysłu i światowego handlu.
Zachęcamy do wyboru tematu prezentacji zgodnie z własną pasją i doświadczeniem. Prezentacje mogą mieć znaczenie zarówno współczesne, jak i historyczne oraz dotyczyć wszystkich problemów, niezależnie od ich granic geograficznych. Panele konferencji zostaną odpowiednio ułożone.
Proponowane (przykładowe) obszary tematyczne:
• współczesne silniki spalinowe oraz ich przyszłość
• energetyka jądrowa – wyzwania i perspektywy
• wpływ elektrowni węglowych na klimat
• rodzaje turbin wiatrowych oraz ich właściwości
• metody zwiększenia efektywności stacji fotowoltaicznych
• biogaz – technologie wydobycia i praktyczne zastosowania
• technologie wydobywania ropy naftowej
• turbiny gazowe i ich zasady działania
Powyżej wskazane obszary tematyczne mają charakter jedynie przykładowy – gorąco zachęcamy do wykraczania poza ich ramy. Ponadto wystąpienia mogą mieć charakter interdyscyplinarny, łączący rozmaite dziedziny nauki.
Oryginalne i nietuzinkowe wystąpienia zawsze znajdą uznanie ze strony Komitetu Naukowego.
Prezentacje mogą być oparte na badaniach własnych lub cudzych (przeglądzie osiągnięć i literatury), jak również przyjmować formę case-studies. Akceptowane są także wystąpienia w formie posteru.
Akceptowane są wystąpienia w języku polskim i angielskim.
➡️DLA KOGO?
• Do czynnego udziału w konferencji serdecznie zapraszamy studentów i doktorantów, doświadczonych badaczy, praktyków z branży, a także wszystkie inne zainteresowane tematyką konferencji osoby.
• Uczestnictwo bierne nie wymaga posiadania żadnych naukowych kwalifikacji.
➡️RADA NAUKOWA CENTER FOR SCIENCE & TECHNOLOGY
• prof. dr hab. inż. Wojciech Wieleba (Politechnika Wrocławska)
• dr hab. inż. Waldemar Dołęga (Politechnika Wrocławska)
• prof. UJK dr hab. Nina Stępnicka (Uniwersytet im Jana Kochanowskiego w Kielcach)
• prof. US dr hab. Beata Sadowska (Uniwersytet Szczeciński)
• dr Iryna Sitak (National Technical University in Kharkiv)
• dr Michał Prusinowski (Uniwersytet Szczeciński)
• dr inż. Tomasz Czapka (Politechnika Wrocławska)
• dr Valery Loumber (Dyrektor ds. akademickich Center for Science & Technology)
• mgr Łukasz Darby Bartosik (Prezes Center for Science & Technology i Center for American & European Studies)
➡️UCZESTNICTWO CZYNNE I BIERNE - INFORMACJE
➤ UCZESTNICTWO CZYNNE (PRELEGENCI)
Kroki niezbędne do dokonania zgłoszenia na konferencję przez uczestnika czynnego:
1️⃣ Zamieść abstrakt (200-300 słów) i wypełnij formularz uczestnictwa czynnego pod adresem: https://forms.gle/wsHTbpYeP3UCeK6p8
2️⃣ Rejestracji poprzez ww. formularz dokonaj do godz. 23.59 dnia 22 stycznia 2025 r. (termin ten nie zostanie przedłużony).
- Zastrzegamy sobie prawo do selekcji abstraktów.
- Wyniki naboru abstraktów podane zostaną do dnia 23 stycznia 2025.
3️⃣ Wnieś opłatę konferencyjną na numer rachunku bankowego, który zostanie podany zakwalifikowanym prelegentom w wiadomości mailowej – opłatę wnieść należy najpóźniej do dnia 25 stycznia 2024.
➤ UCZESTNICTWO BIERNE (SŁUCHACZE)
Kroki niezbędne do rejestracji na konferencję przez uczestnika biernego:
1️⃣ Wypełnij formularz uczestnictwa biernego znajdujący się pod adresem: https://forms.gle/KaLAJR6NtkaYewNp7
2️⃣ Rejestracji poprzez ww. formularz dokonaj do godz. 23.59 dnia 25 stycznia 2025. Niewypełnienie formularza będzie skutkowało niemożliwością uczestniczenia w konferencji (a co za tym idzie – niemożliwością otrzymania certyfikatu).
3️⃣ Wnieś opłatę za uczestnictwo bierne na numer rachunku bankowego, który zostanie podany uczestnikom w wiadomości mailowej. Opłatę należy wnieść najpóźniej do dnia 27 stycznia 2025. Uczestnicy bierni będą mieli możliwość zapoznania się z harmonogramem konferencji przed dokonaniem opłaty – nie oczekujemy opłaty “w ciemno” (harmonogram wraz z pełną listą prelegentów i tytułami ich prezentacji zostanie udostępniony mailowo).
➡️OPŁATY ZA UCZESTNICTWO
➤ UCZESTNICY CZYNNI (PRELEGENCI) – 2 opcje:
• 159 zł – certyfikat elektroniczny dostarczany drogą mailową (certyfikat elektroniczny PDF opatrzony podpisami cyfrowymi członków Rady Naukowej jest równoważny certyfikatowi papierowemu).
• 189 zł – certyfikat elektroniczny + certyfikat papierowy dostarczany pocztą tradycyjną.
➤ UCZESTNICTWO BIERNE (SŁUCHACZE):
• 79 zł – uczestnictwo bierne + wysyłka certyfikatu opatrzonego podpisami cyfrowymi członków Komitetu Naukowego w wersji elektronicznej PDF na wskazany przez uczestnika biernego adres mailowy.
Jak zatytułować przelew?
Tytuł przelewu powinien zostać sformułowany według następującego wzoru*:
„Imię i nazwisko – opłata za uczestnictwo czynne/bierne (wybrać właściwe) – Ogólnopolska Konferencja Naukowa “Źródła energii”.
*Niespełnienie tego warunku może spowodować opóźnienia w zaksięgowaniu opłaty, a w konsekwencji nawet wykluczyć Państwa udział w konferencji.
W przypadku współwystępowania dwójki lub więcej autorów prosimy o samodzielne wniesienie opłaty przez każdego z współautorów osobno oraz o osobne wypełnienie formularzy zgłoszeniowych z zaznaczeniem, że jest to referat grupowy.
➡️PUBLIKACJA POKONFERENCYJNA
Organizatorzy przewidują możliwość wydania publikacji jednak będzie to zależne od liczby autorów chętnych do opublikowania tekstu w monografii naukowej. Cena za udział w konferencji nie obejmuje opłaty publikacyjnej.
➡️FAQ
• Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT – prosimy zgłosić stosowną prośbę w formularzu rejestracji (późniejsze zgłoszenie może nie zostać uwzględnione).
• Jeśli Państwa udział w konferencji ma zostać sfinansowany przez uczelnię (lub inną instytucję/firmę) sugerujemy opłacenie udziału w konferencji z osobistych środków i uzyskanie następnie od uczelni (instytucji/firmy) zwrotu na podstawie wystawionej przez nas na uczelnię (instytucję/firmę) faktury.
• Opłata wniesiona nie podlega zwrotowi (jest bowiem równoznaczna z przyznaniem prawa wstępu na konferencję).
• Link do transmisji (pokoju konferencyjnego) zostanie udostępniony zarejestrowanym uczestnikom w ciągu 24 godzin przed rozpoczęciem konferencji.
• Możliwe jest wygłoszenie wystąpienia przez dwójkę lub więcej uczestników (opłatę należy pomnożyć przez liczbę prelegentów).
• Czas wystąpienia wynosi 10-15 min (w zależności od faktu wygłaszania wystąpienia samotnie lub w duecie oraz ogólnej liczby wystąpień).
• Certyfikaty papierowe wysyłane są pocztą tradycyjną w przeciągu dwóch miesięcy od zakończenia konferencji (dotyczy to certyfikatów wysyłanych na terytorium Polski) – ze względu na zbliżające się terminy stypendialne, dołożymy starań, aby dotarły do końca stycznia.
• Certyfikaty cyfrowe zostaną wysłane *wszystkim* uczestnikom w ciągu tygodnia od zakończenia konferencji.
• Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o składzie Komitetu Naukowego konferencji.
• Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o statusie towarzystwa naukowego Organizatora.
• Godzinę wystąpienia w ramach konferencji określa Organizator (nie ma możliwości zmiany godziny wystąpienia ustalonej w harmonogramie konferencji)
➡️PYTANIA?
W razie pytań prosimy o wiadomość mailową do Koordynatora Konferencji, Pana Anatolia Tymchenko na adres e-mail: tymchenko@cfasofficial.com
Chętnie pomożemy.
Do zobaczenia na konferencji!
____________________
Center for Science & Technology - O NAS
Center for Science & Technology jest towarzystwem naukowym (organizacją naukowo-badawczą) zrzeszonym w ramach polsko-amerykańskiego Stowarzyszenia Center for American Studies (KRS: 0000771445, NIP: 7811990247), które realizuje swoją misję naukowo-badawczą i dydaktyczną w oparciu o przepisy ustawy Prawo o stowarzyszeniach z dnia 7 kwietnia 1989 r. (Tekst jednolity Dz. U. 2001 nr 79, poz. 855), ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r. Nr 96, poz. 873), postanowienie sądu o utworzeniu stowarzyszenia i zatwierdzony przez Krajowy Rejestr Sądowy statut.
Organem nadzorującym działalność towarzystwa jest Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Center for Science & Technology prowadzi działalność edukacyjną, naukowo-badawczą i wydawniczą organizując konferencje, seminaria, szkolenia i publikacje skierowane do studentów i doktorantów, doświadczonych badaczy oraz wszystkich innych zainteresowanych naukami ścisłymi, przyrodniczymi i inżynieryjno-technicznymi.