II Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Informacja, komunikacja, wiedza"


-

Online (Microsoft Teams)
Online (Microsoft Teams), Online (Microsoft Teams)

Szanowni Państwo!

Center for Science & Technology i Center for American & European Studies zapraszają Państwa do udziału w II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej “Informacja, komunikacja, wiedza”.

➡️KIEDY?

Konferencja odbędzie się w piątek 17 października 2025 między 16.30 a 20.30 w formie online na platformie Microsoft Teams.

Długość konferencji zależy od liczby prelegentów. W razie wysokiej liczby prelegentów zastrzegamy możliwość przedłużenia konferencji także na sobotę 18 października 2025.

➡️CZEGO DOTYCZY KONFERENCJA?

Głównym założeniem konferencji jest dyskusja skupiona wokół trzech szeroko pojętych zagadnień: informacji, komunikacji i wiedzy (ujmowanych tak z perspektywy tak współczesnej, jak i historycznej).

Problematykę konferencji podejmiemy zarówno od strony nauk społecznych i humanistycznych (m.in. prawa, ekonomii, socjologii, filozofii, komunikacji społecznej czy kulturoznawstwa), jak i od strony nauk ścisłych, przyrodniczych i inżynieryjno-technicznych.

Wystąpienia dotyczyć mogą dowolnie wybranych państw świata.

Proponowane (przykładowe) obszary tematyczne:

• Społeczeństwo informacyjne i gospodarka oparta na danych

• Historia komunikacji i rozwoju wiedzy

• Analiza postępów w dziedzinie telekomunikacji, w tym sieci 5G, Internetu rzeczy (IoT), bezpieczeństwa sieci i komunikacji satelitarnej.

• Problemy kształcenia i rozwoju zawodowego

• Przemysł 4.0: analiza wpływu nowych technologii na automatyzację procesów produkcyjnych

• Rozwój sieci komunikacyjnych – perspektywy i wyzwania

• Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe

• Neurobiologiczne, kognitywistyczne i psychologiczne aspekty powstawania ludzkiej wiedzy

• Analiza danych i big data: wykorzystanie danych do podejmowanie decyzji biznesowych

• Bezpieczeństwo cybernetyczne: ochrona danych osobowych i firmowych

• Regulację prawne komunikacji i przetwarzania danych

• Programowanie i rozwój oprogramowania: zarządzanie projektami informatycznymi

• i wiele więcej!

Powyżej wskazane obszary tematyczne mają charakter jedynie przykładowy – gorąco zachęcamy do wykraczania poza ich ramy. Ponadto wystąpienia mogą mieć charakter interdyscyplinarny, łączący rozmaite dziedziny nauki.

Nie cenzurujemy wystąpień z przyczyn politycznych lub światopoglądowych. Oryginalne i nietuzinkowe wystąpienia zawsze znajdą uznanie ze strony Komitetu Naukowego.

Prezentacje mogą być oparte na badaniach własnych lub cudzych (przeglądzie osiągnięć i literatury), jak również przyjmować formę case-studies. Akceptowane są także wystąpienia w formie posteru. Akceptujemy wystąpienia w języku polskim i angielskim. 

➡️DLA KOGO?

• Do czynnego udziału w konferencji serdecznie zapraszamy studentów i doktorantów, doświadczonych badaczy, praktyków z branży, a także wszystkie inne zainteresowane tematyką konferencji osoby.

• Uczestnictwo bierne nie wymaga posiadania żadnych naukowych kwalifikacji.


➡️RADA NAUKOWA CENTER FOR SCIENCE & TECHNOLOGY

• prof. dr hab. inż. Wojciech Wieleba (Politechnika Wrocławska) 

• dr hab. inż. Waldemar Dołęga (Politechnika Wrocławska) 

• prof. UJK dr hab. Joanna Grzela (Uniwersytet im Jana Kochanowskiego w Kielcach) 

• prof. UJK Nina Stępnicka (Uniwersytet im Jana Kochanowskiego w Kielcach) 

• dr Iryna Sitak (National Technical University in Kharkiv)

• dr Michał Prusinowski (Uniwersytet Szczeciński)

• dr inż. Tomasz Czapka (Politechnika Wrocławska) 

• dr Valery Loumber (Dyrektor ds. akademickich Center for Science & Technology) 

• mgr Łukasz Darby Bartosik (Prezes Center for Science & Technology i Center for American & European Studies) 


➡️UCZESTNICTWO CZYNNE I BIERNE - INFORMACJE

➤UCZESTNICTWO CZYNNE (PRELEGENCI)

Kroki niezbędne do dokonania zgłoszenia na konferencję przez uczestnika czynnego:

1️⃣ Zamieść abstrakt (200-300 słów) i wypełnij formularz uczestnictwa czynnego pod adresem: https://forms.gle/tmd6DmFEgEpy6ysm6 

2️⃣ Zarejestruj się poprzez ww. formularz do godz. 23.59 dnia 7 października 2025 r. (termin ten nie zostanie przedłużony).

- Zastrzegamy sobie prawo do selekcji abstraktów.

- Wyniki naboru abstraktów podane zostaną do dnia 8 października 2025 r.

3️⃣ Wnieś opłatę za konferencję na numer rachunku bankowego, który zostanie podany zakwalifikowanym prelegentom w wiadomości mailowej – opłatę wnieść należy najpóźniej do dnia 10 października 2025 r.

➤ UCZESTNICTWO BIERNE

Kroki niezbędne do dokonania zgłoszenia na kongres przez uczestnika biernego:

1️⃣ Wypełnij formularz uczestnictwa biernego znajdujący się pod adresem:  https://forms.gle/kgiFDhhSQp97D4qm8 

2️⃣ Zarejestruj się poprzez ww. formularz do godz. 23.59 dnia 10 października 2025 r. Niewypełnienie formularza będzie skutkowało niemożliwością uczestniczenia w konferencji (a co za tym idzie – niemożliwością otrzymania certyfikatu).

3️⃣ Wnieś opłatę za uczestnictwo bierne na numer rachunku bankowego, który zostanie podany uczestnikom w wiadomości mailowe. Opłatę należy wnieść najpóźniej do dnia 12 października 2025. Uczestnicy bierni będą mieli możliwość zapoznania się z harmonogramem konferencji przed dokonaniem opłaty – nie oczekujemy opłaty “w ciemno” (harmonogram wraz z pełną listą prelegentów i tytułami ich prezentacji zostanie udostępniony mailowo).

➡️OPŁATY ZA UCZESTNICTWO

➤ UCZESTNICY CZYNNI (PRELEGENCI) – 2 opcje:

• 169 zł – certyfikat elektroniczny dostarczany drogą mailową (certyfikat elektroniczny PDF opatrzony podpisami cyfrowymi członków Rady Naukowej jest równoważny certyfikatowi papierowemu).

• 199 zł – certyfikat elektroniczny + certyfikat papierowy dostarczany pocztą tradycyjną.

➤ UCZESTNICTWO BIERNE (SŁUCHACZE):

• 85 zł – uczestnictwo bierne + wysyłka certyfikatu opatrzonego podpisami cyfrowymi członków Komitetu Naukowego w wersji elektronicznej PDF na wskazany przez uczestnika biernego adres mailowy.

Jak zatytułować przelew?

Tytuł przelewu powinien zostać sformułowany według następującego wzoru*:

„Imię i nazwisko – udział czynny/bierny (wybrać właściwe) – Konferencja Naukowa Informacja, komunikacja, wiedza”

*Niespełnienie tego warunku może spowodować opóźnienia w zaksięgowaniu opłaty, a w konsekwencji nawet wykluczyć Państwa udział w konferencji.

W przypadku współwystąpienia dwójki lub większej liczby prelegentów prosimy o samodzielne wniesienie opłaty przez każdego z prelegentów osobno.


➡️PUBLIKACJA POKONFERENCYJNA

Organizatorzy przewidują możliwość wydania publikacji jednak będzie to zależne od liczby autorów chętnych do opublikowania tekstu w monografii naukowej. Cena za udział w kongresie nie obejmuje opłaty publikacyjnej.

➡️FAQ

• Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT – prosimy zgłosić stosowną prośbę w formularzu rejestracji (późniejsze zgłoszenie może nie zostać uwzględnione).

• Jeśli Państwa udział w konferencji ma zostać sfinansowany przez uczelnię (lub inną instytucję/firmę) sugerujemy opłacenie udziału w konferencji z osobistych środków i uzyskanie następnie od uczelni (instytucji/firmy) zwrotu na podstawie wystawionej przez nas na uczelnię (instytucję/firmę) faktury.

• Opłata wniesiona nie podlega zwrotowi (jest bowiem równoznaczna z przyznaniem prawa wstępu na konferencję).

• Link do transmisji (pokoju konferencyjnego) zostanie udostępniony zarejestrowanym uczestnikom w ciągu 24 godzin przed rozpoczęciem konferencji.

• Możliwe jest wygłoszenie wystąpienia przez dwójkę lub więcej uczestników (opłatę należy pomnożyć przez liczbę prelegentów).

• Czas wystąpienia wynosi 10-15 min (w zależności od faktu wygłaszania wystąpienia samotnie lub w duecie oraz ogólnej liczby wystąpień).

• Certyfikaty papierowe zostaną wysłane pocztą tradycyjną w przeciągu dwóch miesięcy od zakończenia konferencji (dotyczy to certyfikatów wysyłanych na terytorium Polski).

• Certyfikaty cyfrowe zostaną wysłane *wszystkim* uczestnikom w ciągu tygodnia od zakończenia konferencji.

• Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o składzie Komitetu Naukowego konferencji.

• Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o statusie towarzystwa naukowego Organizatora.

• Godzinę wystąpienia w ramach konferencji określa Organizator (nie ma możliwości zmiany godziny wystąpienia ustalonej w harmonogramie konferencji).



➡️PYTANIA?

W razie pytań prosimy o wiadomość mailową do Koordynatora Konferencji, Pana Anatolia Tymchenko na adres e-mail: tymchenko@cfasofficial.com

Chętnie pomożemy.

Do zobaczenia na konferencji!

____________________

Center for Science & Technology - O NAS

Center for Science & Technology jest towarzystwem naukowym (organizacją naukowo-badawczą) zrzeszonym w ramach polsko-amerykańskiego Stowarzyszenia Center for American Studies (KRS: 0000771445, NIP: 7811990247), które realizuje swoją misję naukowo-badawczą i dydaktyczną w oparciu o przepisy ustawy Prawo o stowarzyszeniach z dnia 7 kwietnia 1989 r. (Tekst jednolity Dz. U. 2001 nr 79, poz. 855), ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r. Nr 96, poz. 873), postanowienie sądu o utworzeniu stowarzyszenia i zatwierdzony przez Krajowy Rejestr Sądowy statut.

Organem nadzorującym działalność towarzystwa jest Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.


Center for Science & Technology prowadzi działalność edukacyjną, naukowo-badawczą i wydawniczą organizując konferencje, seminaria, szkolenia i publikacje skierowane do studentów i doktorantów, doświadczonych badaczy oraz wszystkich innych zainteresowanych naukami ścisłymi, przyrodniczymi i inżynieryjno-technicznymi.

Źródło:  https://www.facebook.com/events/2215034668851755/

Aktualizacja:  2024-06-29 23:00:33