II Ogólnopolska Konferencja Marketingu, Public Relations i Dziennikarstwa
Szanowni Państwo,
Center for European Studies i Center for American Studies zapraszają Państwa do udziału w II Ogólnopolskiej Konferencji Marketingu, Public Relations i Dziennikarstwa.
➡️ KIEDY?
Konferencja odbędzie się w piątek 11 lipca 2025 między 16:30 a 21:00 w formie online na platformie Microsoft Teams.
Długość konferencji zależy od liczby prelegentów. W razie wysokiej liczby wystąpień zastrzegamy możliwość przedłużenia konferencji także na sobotę 12 lipca 2025.
➡️ CZEGO DOTYCZY KONFERENCJA?
Głównym założeniem konferencji jest dyskusja na temat marketingu, public relations i dziennikarstwa – tak ujmowanych wspólnie, jak i z osobna.
Przedmiotowe zagadnienia poddane zostaną pod dyskusję zarówno z perspektywy historycznej, jak i współczesnej. Prezentacje mogą dotyczyć dowolnie wybranych państw.
➡️ Proponowane (przykładowe) obszary tematyczne:
• Nowoczesne strategie marketingowe dla małych i średnich przedsiębiorstw;
• Marketing cyfrowy: najnowsze trendy i narzędzia;
• Marketing społeczny: promocja wartości społecznych i ekologicznych;
• Innowacje w e-commerce: przyszłość handlu online;
• Zrównoważony marketing: jak budować markę odpowiedzialną społecznie i ekologicznie;
• Media relations w erze cyfrowej: budowanie pozytywnych relacji z dziennikarzami i influencerami;
• Komunikacja wewnętrzna: jak zbudować zaangażowany zespół i lojalnych pracowników;
• Kryzysy w mediach społecznościowych: jak skutecznie reagować na komentarze i opinie online;
• Ewolucja mediów: jak zmiany technologiczne wpływają na dziennikarstwo;
• Fake news i dezinformacja: wyzwania dla mediów i społeczeństwa;
• Media a demokracja: rola mediów w kształtowaniu społeczeństwa obywatelskiego;
• Etyka w dziennikarstwie: odpowiedzialność i obiektywizm w relacjonowaniu wydarzeń.
Powyżej wskazane obszary tematyczne mają charakter jedynie przykładowy – gorąco zachęcamy do wykraczania poza ich ramy. Wystąpienia mogą mieć także charakter interdyscyplinarny, łączący rozmaite dziedziny nauki.
Akceptowane są wystąpienia w języku polskim i angielskim. Akceptujemy wystąpienia w formie referatów, prezentacji, posterów i case studies.
Wierzymy w wolność akademickiej dyskusji i nie cenzurujemy wystąpień ze względów światopoglądowych lub politycznych.
Oryginalne i nietuzinkowe wystąpienia zawsze znajdą uznanie ze strony Komitetu Naukowego.
➡️DLA KOGO?
• Do czynnego udziału w konferencji serdecznie zapraszamy studentów i doktorantów, doświadczonych badaczy, a także wszystkie inne zainteresowane tematyką konferencji osoby.
• Uczestnictwo bierne nie wymaga posiadania żadnych naukowych kwalifikacji.
➡️ KOMITET NAUKOWY KONFERENCJI
• prof. UJK dr hab. Olga Dąbrowska-Cendrowska (Uniwersytet im. Jana Kochanowskiego w Kielcach) – Przewodnicząca Komitetu Naukowego.
• dr Lilya Kurii (Center for American Studies Ukraine, wcześniej: Khmelnytskyi National University) – Członkini Komitetu Naukowego.
• adw. dr Valery Loumber (Gavrilov & Brooks, Sacramento/Los Angeles) – Członek Komitetu Naukowego.
• Łukasz Darby Bartosik, LL.M. (Prezes Center for American Studies) – Sekretarz Komitetu Naukowego.
➡️UCZESTNICTWO CZYNNE I BIERNE - INFORMACJE
➤UCZESTNICTWO CZYNNE (PRELEGENCI)
Kroki niezbędne do dokonania zgłoszenia na konferencję przez uczestnika czynnego:
1)Zamieść abstrakt (200-300 słów) i wypełnij formularz uczestnictwa czynnego pod adresem: https://forms.gle/NGBfncXjXY1CPFky7
2)Rejestracji poprzez ww. formularz dokonaj do godz. 23.59 dnia 1 lipca 2025 r.
Zastrzegamy sobie prawo do selekcji abstraktów.
Wyniki naboru abstraktów podane zostaną do dnia 2 lipca 2024 r.
3)Wnieś opłatę konferencyjną na numer rachunku bankowego, który zostanie podany zakwalifikowanym prelegentom w wiadomości mailowej – opłatę wnieść należy najpóźniej do dnia 4 lipca 2024 r.
➤ UCZESTNICTWO BIERNE
1) Wypełnij formularz uczestnictwa biernego znajdujący się pod adresem:
https://forms.gle/GPzBAUbv2ATPmfJJ8 Rejestracji poprzez ww. formularz dokonaj do godz. 23.59 dnia 5 lipca 2024 r.
Niewypełnienie formularza będzie skutkowało niemożliwością uczestniczenia w konferencji (a co za tym idzie – niemożliwością otrzymania certyfikatu).
2)Wnieś opłatę za uczestnictwo bierne na numer rachunku bankowego, który zostanie podany uczestnikom w wiadomości mailowej.
3)Opłatę należy wnieść najpóźniej do dnia 7 lipca 2025 r. (nie oczekujemy opłaty “w ciemno”; harmonogram z pełną listą prelegentów i tytułami ich wystąpień zostanie udostępniony mailowo).
➡️OPŁATY ZA UCZESTNICTWO
➤ UCZESTNICY CZYNNI (PRELEGENCI) – 2 opcje:
• 169 zł – certyfikat elektroniczny dostarczany drogą mailową (certyfikat elektroniczny PDF opatrzony podpisami cyfrowymi członków Komitetu Naukowego jest powszechnie akceptowanym zamiennikiem certyfikatu papierowego).
• 199 zł – certyfikat elektroniczny + certyfikat papierowy dostarczany pocztą.
➤ UCZESTNICTWO BIERNE (SŁUCHACZE):
• 85 zł – uczestnictwo bierne + wysyłka certyfikatu opatrzonego podpisami cyfrowymi członków Komitetu Naukowego w wersji elektronicznej PDF na wskazany przez uczestnika biernego adres mailowy.
Jak zatytułować przelew?
Tytuł przelewu powinien zostać sformułowany według następującego wzoru*:
„Imię i nazwisko – opłata za uczestnictwo czynne/bierne (wybrać właściwe) – Konferencja Naukowa Marketingu, Public Relations i Dziennikarstwa"
*Niespełnienie tego warunku może spowodować opóźnienia w zaksięgowaniu opłaty, a w konsekwencji nawet wykluczyć Państwa udział w konferencji.W przypadku współwystąpienia dwójki lub więcej autorów prosimy o samodzielne wniesienie opłaty przez każdego z współautorów osobno.
➡️PUBLIKACJA POKONFERENCYJNA
Organizatorzy przewidują możliwość wydania publikacji jednak będzie to zależne od liczby autorów chętnych do opublikowania tekstu w monografii naukowej. Cena za udział w konferencji nie obejmuje opłaty publikacyjnej.
➡️FAQ
• Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT – prosimy zgłosić stosowną prośbę w formularzu rejestracji (późniejsze zgłoszenie może nie zostać uwzględnione).
• Jeśli Państwa udział pokrywa uczelnia (lub inna instytucja/firma), sugerujemy samodzielne pokrycie udziału w konferencji i uzyskanie zwrotu od uczelni (instytucji/firmy) na podstawie wystawionej przez nas na uczelnię (instytucję/firmę) faktury (w razie wątpliwości prosimy o kontakt z Koordynatorem/ką konferencji).
• Opłata wniesiona nie podlega zwrotowi (jest bowiem równoznaczna z uzyskaniem prawa wstępu na konferencję).
• Link do transmisji (pokoju konferencyjnego) zostanie udostępniony zarejestrowanym uczestnikom w ciągu 24 godzin przed rozpoczęciem konferencji.
• Możliwe jest wygłoszenie wystąpienia przez dwójkę lub więcej uczestników (opłatę należy pomnożyć przez liczbę prelegentów).
• Czas wystąpienia wynosi 10-15 min (w zależności od faktu wygłaszania wystąpienia solo lub w duecie oraz ogólnej liczby wystąpień).
• Certyfikaty papierowe zostaną wysłane pocztą tradycyjną w przeciągu dwóch miesięcy od zakończenia konferencji (dotyczy to certyfikatów wysyłanych na terytorium Polski).
• Certyfikaty cyfrowe zostaną wysłane *wszystkim* uczestnikom w ciągu tygodnia od zakończenia konferencji.
• Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o składzie Komitetu Naukowego konferencji.
• Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o statusie towarzystwa naukowego Center for American Studies.
• Godzinę wystąpienia w ramach kongresu określa Organizator (nie ma możliwości zmiany godziny wystąpienia ustalonej w harmonogramie konferencji).
➡️PYTANIA?
W razie pytań prosimy o kontakt z Koordynatorką Konferencji, Panią Yaną Sergej, pod adresem e-mail: sergej@cfasofficial.com
Chętnie Państwu pomożemy.
Do zobaczenia na konferencji!
_______________________________
Center for American Studies - O NAS
Center for American Studies - O NAS jest towarzystwem naukowym (KRS: 0000771445, NIP: 7811990247), które realizuje swoją misję naukowo-badawczą i dydaktyczną w oparciu o przepisy ustawy Prawo o stowarzyszeniach z dnia 7 kwietnia 1989 r. (Tekst jednolity Dz. U. 2001 nr 79, poz. 855), ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r. Nr 96, poz. 873), postanowienie sądu o utworzeniu stowarzyszenia i zatwierdzony przez Krajowy Rejestr Sądowy statut.
Organem nadzorującym działalność Center for American Studies jest Ministerstwo Edukacji i Nauki.
Center for American Studies prowadzi działalność edukacyjną, naukowo-badawczą i wydawniczą organizując konferencje, seminaria, szkolenia i publikacje skierowane do młodych i doświadczonych naukowców.