Ogólnopolska konferencja naukowa „Obszary reklamy”. Edycja IV. Dziecko w reklamie. Reklama a dziecko


-

Politechnika Koszalińska, Wydział Humanistyczny
Koszalin, Ul. Kwiatkowskiego 6E

Czwarta konferencja naukowa z cyklu „Obszary reklamy” skoncentrowana będzie na dwóch powiązanych ze sobą tematach. Pierwszym z nich będzie fenomen dziecka w reklamie, czyli między innymi to, w jaki sposób jest on w niej ukazywany (prezentowany), do czego „użycie” postaci dziecka w reklamie służy oraz jaki wpływ na odbiorców wywiera wykorzystanie dziecka jako narzędzia reklamowej perswazji. Drugim obszarem tematycznym będzie oddziaływanie reklamy na dziecko. To, jak komunikaty perswazyjne wpływają na jego rozwój, jak determinują jego rynkowe „wybory” oraz w jaki sposób kształtują go jako jednostkę we współczesnym społeczeństwie konsumpcyjnym.

Ze względu na szeroki zakres potencjalnych ujęć obu tych zagadnień do udziału w konferencji chcielibyśmy zaprosić przedstawicieli różnych dziedzin naukowych, między innymi medioznawców, kulturoznawców, pedagogów, socjologów, filozofów specjalizujących się w kwestiach etyki przekazu, prawników a także praktyków komunikacji reklamowej.

Informacje organizacyjne

Konferencja odbędzie się 10 lutego 2025 roku na platformie Zoom. Konferencja ma charakter ogólnopolski. Udział w konferencji jest bezpłatny. Każdy z prelegentów otrzyma elektroniczny certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu. Planowane jest wydanie monografii wieloautorskiej nakładem Wydawnictwa Politechniki Koszalińskiej zawierającej teksty powstałe na bazie wystąpień konferencyjnych.

Zgłoszenie udziału w konferencji prosimy przesyłać na adres: obszary.reklamy@tu.koszalin.pl do 23 stycznia 2025 roku. Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko prelegenta / prelegentki, jego / jej stopnie / tytuły naukowe, informację o afiliacji, tytuł wystąpienia oraz streszczenie planowanego referatu o objętości nie przekraczającej 500 znaków ze spacjami.

Informacja o przyjęciu / odrzuceniu zgłoszenia zostanie przesłana do 31 stycznia 2025 roku. Pełny program konferencji wraz z linkiem do wydarzenia na platformie Zoom zostanie wysłany prelegentom do 2 lutego 2025 roku. Planowany czas wystąpień: do 20 minut.

W imieniu Komitetu Organizacyjnego Konferencji naukowej „Obszary reklamy”. Edycja IV. Dziecko w reklamie. Reklama a dziecko – dr Piotr Szarszewski, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego






Aktualizacja:  2025-01-16