IV Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Zarządzanie i logistyka w teorii i praktyce"


-

Online (Microsoft Teams)

Szanowni Państwo,


Center for European Studies i Center for American Studies (będące podmiotem prowadzącym głównie działalność naukową w sposób samodzielny i ciągły) zapraszają do udziału w IV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt. "Zarządzanie i logistyka w teorii i praktyce".


➡️KIEDY?

Konferencja odbędzie się w piątek 29 maja 2026 między 16:30 a 21:00 w formie online na platformie Microsoft Teams.

Długość konferencji zależy od liczby prelegentów. W razie wysokiej liczby zgłoszeń zastrzegamy możliwość przedłużenia konferencji także na sobotę 30 maja 2026.



➡️CZEGO DOTYCZY KONFERENCJA?

Celem konferencji jest dyskusja na temat problemów teoretycznych i praktycznych zarządzania i logistyki oraz stojących przed nimi współczesnych wyzwań i prób ich rozwiązań. 

Konferencja jest platformą interdyscyplinarnej wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedstawicielami nauk społecznych i humanistycznych oraz nauk ścisłych i inżynieryjno-technicznych.


Proponowane (przykładowe) obszary tematyczne:

• czy istnieje idealny system logistyczny?

• logistyka konfliktów zbrojnych 

• historia oraz rozwój logistyki

• logistyczne case-studies (np. ważność kanału Sueskiego w systemie transportowym)

• teorie zarządzania w praktyce (case-studies)

• kluczowe wyzwania zarządzania organizacjami 

• zarządzanie w sferze publicznej vs. prywatnej

• wpływ poprawnego zarządzania na efektywność biznesu

• kryteria (miary) skutecznego zarządzania organizacją

• prawne aspekty logistyki i zarządzania


Powyżej wskazane obszary tematyczne mają charakter jedynie przykładowy – gorąco zachęcamy do wykraczania poza ich ramy. Wystąpienia mogą mieć także charakter interdyscyplinarny, łączący rozmaite dziedziny nauki.

Akceptowane są wystąpienia w języku polskim i angielskim. Akceptujemy wystąpienia w formie referatów, prezentacji, posterów i case studies.

Wierzymy w wolność akademickiej dyskusji i nie cenzurujemy wystąpień ze względów światopoglądowych lub politycznych. Oryginalne i nietuzinkowe wystąpienia zawsze znajdą uznanie ze strony Komitetu Naukowego.



➡️ DLA KOGO?

• Do czynnego udziału w konferencji serdecznie zapraszamy studentów i doktorantów, doświadczonych badaczy, praktyków z branży, a także wszystkie inne zainteresowane tematyką konferencji osoby.

• Uczestnictwo bierne nie wymaga posiadania żadnych naukowych kwalifikacji.



➡️ KOMITET NAUKOWY KONFERENCJI

• prof. dr hab. inż. Wojciech Wieleba (Politechnika Wrocławska) – Przewodniczący Komitetu Naukowego.

• prof. dr hab. Bogusław Jagusiak (Wojskowa Akademia Techniczna) – Wiceprzewodniczący Komitetu Naukowego.

• dr hab. inż. Waldemar Dołęga (Politechnika Wrocławska) – II Wiceprzewodniczący Komitetu Naukowego.

• dr Monika Walicka (Politechnika Białostocka) – Członkini Komitetu Naukowego.

• dr inż. Tomasz Czapka (Politechnika Wrocławska) – Członek Komitetu Naukowego.

• adw. dr Valery Loumber (Gavrilov & Brooks, Sacramento/Los Angeles) – Członek Komitetu Naukowego.

• Luke Darby Bartosik, LL.M. (Prezes Center for American & European Studies) – Sekretarz Komitetu Naukowego.



➡️ UCZESTNICTWO CZYNNE I BIERNE - INFORMACJE

➤UCZESTNICTWO CZYNNE (PRELEGENCI)

Kroki niezbędne do dokonania zgłoszenia na konferencję przez uczestnika czynnego:

1️⃣ Zamieść abstrakt (200-300 słów) i wypełnij formularz uczestnictwa czynnego pod adresem: https://forms.gle/A8qZvDXnRZW5zWrCA

2️⃣Rejestracji poprzez ww. formularz dokonaj do godz. 23.59 dnia 19 maja 2026 r. (termin ten nie zostanie przedłużony).

➡ Zastrzegamy sobie prawo do selekcji abstraktów.

➡ Wyniki naboru abstraktów podane zostaną do dnia 20 maja 2026 r.

3️⃣ Wnieś opłatę konferencyjną na numer rachunku bankowego, który zostanie podany zakwalifikowanym prelegentom w wiadomości mailowej – opłatę wnieść należy najpóźniej do dnia 22 maja 2026 r.


➤UCZESTNICTWO BIERNE

Kroki niezbędne do dokonania zgłoszenia na konferencję przez uczestnika biernego:

1️⃣ Wypełnij formularz uczestnictwa biernego znajdujący się pod adresem: 

https://forms.gle/P5G4XeCd9BwM9ntD9

2️⃣Rejestracji poprzez ww. formularz dokonaj do godz. 23.59 dnia 22 maja 2026 r.

Niewypełnienie formularza będzie skutkowało niemożliwością uczestniczenia w konferencji (a co za tym idzie – niemożliwością otrzymania certyfikatu).

3️⃣ Wnieś opłatę za uczestnictwo bierne na numer rachunku bankowego, który zostanie podany uczestnikom w wiadomości mailowej. Opłatę należy wnieść najpóźniej do dnia 24 maja 2026 r. 

Uczestnicy bierni będą mieli możliwość zapoznania się z harmonogramem konferencji wraz z pełną listą prelegentów i tytułami ich wystąpień przed dokonaniem opłaty – nie oczekujemy opłaty “w ciemno”.


➡️ OPŁATY ZA UCZESTNICTWO

➤ UCZESTNICY CZYNNI (PRELEGENCI) – 2 opcje:

• 179 zł – uczestnictwo czynne + certyfikat elektroniczny PDF dostarczany drogą mailową (certyfikat elektroniczny opatrzony podpisami cyfrowymi członków Komitetu Naukowego jest powszechnie akceptowanym odpowiednikiem certyfikatu papierowego).

• 209 zł – uczestnictwo czynne + certyfikat elektroniczny PDF + certyfikat papierowy dostarczany pocztą tradycyjną.

➤ UCZESTNICTWO BIERNE (SŁUCHACZE):

• 89 zł – uczestnictwo bierne + wysyłka certyfikatu elektronicznego PDF opatrzonego podpisami cyfrowymi członków Komitetu Naukowego na wskazany przez uczestnika biernego adres mailowy.

Jak zatytułować przelew?

Tytuł przelewu powinien zostać sformułowany według następującego wzoru*: 

„Imię i nazwisko – opłata za uczestnictwo czynne/bierne (wybrać właściwe) – Konferencja Naukowa Zarządzanie i logistyka.

*Niespełnienie tego warunku może spowodować opóźnienia w zaksięgowaniu opłaty, a w konsekwencji nawet wykluczyć Państwa udział w konferencji.

W przypadku współwystąpienia dwójki lub większej liczby prelegentów prosimy o samodzielne wniesienie opłaty przez każdego z prelegentów osobno.


➡️PUBLIKACJA POKONFERENCYJNA

Organizatorzy przewidują możliwość wydania publikacji jednak będzie to zależne od liczby autorów chętnych do opublikowania tekstu w monografii naukowej. Cena za udział w konferencji nie obejmuje opłaty publikacyjnej.



➡️ FAQ

• Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT – prosimy zgłosić stosowną prośbę w formularzu rejestracji (późniejsze zgłoszenie może nie zostać uwzględnione). 

• Jeśli Państwa udział pokrywa uczelnia (lub inna instytucja/firma), sugerujemy samodzielne pokrycie udziału w konferencji i uzyskanie zwrotu od uczelni (instytucji/fimy) na podstawie wystawionej przez nas na uczelnię (instytucję/firmę) faktury (w razie wątpliwości prosimy o kontakt z Koordynatorem/ką konferencji). 

• Opłata wniesiona nie podlega zwrotowi (jest bowiem równoznaczna z uzyskaniem prawa wstępu na konferencję).

• Link do transmisji (pokoju konferencyjnego) zostanie udostępniony zarejestrowanym uczestnikom w ciągu 24 godzin przed rozpoczęciem konferencji.

• Możliwe jest wygłoszenie wystąpienia przez dwójkę lub więcej uczestników (opłatę należy pomnożyć przez liczbę prelegentów).

• Czas wystąpienia wynosi 10-15 min (w zależności od faktu wygłaszania wystąpienia solo lub w duecie oraz ogólnej liczby wystąpień).

• Certyfikaty papierowe zostaną wysłane pocztą tradycyjną w przeciągu dwóch miesięcy od zakończenia konferencji (dotyczy to certyfikatów wysyłanych na terytorium Polski).

• Certyfikaty cyfrowe zostaną wysłane *wszystkim* uczestnikom w ciągu tygodnia od zakończenia konferencji.

• Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o składzie Komitetu Naukowego konferencji.

• Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o statusie towarzystwa naukowego Center for American Studies jakopodmiotu prowadzącegogłównie działalność naukową w sposób samodzielny i ciągły wraz z pełną listą członków Rady Naukowej.

• Godzinę wystąpienia w ramach kongresu określa Organizator (nie ma możliwości zmiany godziny wystąpienia ustalonej w harmonogramie konferencji).


➡️ PYTANIA?

W razie pytań prosimy o wiadomość mailową do Koordynatora Konferencji, Panią Yaną Sergej, pod adresem sergej@cfasofficial.com 

Chętnie pomożemy.

Do zobaczenia na konferencji! 

_________________________________

CENTER FOR AMERICAN STUDIES - O NAS

CENTER FOR AMERICAN STUDIES jest towarzystwem naukowym realizującym swoją misję naukowo-badawczą i rozwojową w oparciu o przepisy ustawy Prawo o stowarzyszeniach z dnia 7 kwietnia 1989 r. (Tekst jednolity Dz. U. 2001 nr 79, poz. 855), ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r. Nr 96, poz. 873), postanowienie sądu o utworzeniu stowarzyszenia i statut. 

Organem nadzorującym działalność Center for American Studies jest Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

CENTER FOR AMERICAN STUDIES jest podmiotem prowadzącym głównie działalność naukową w sposób samodzielny i ciągły.

Prowadzimy badania podstawowe rozumiane jako prace empiryczne lub teoretyczne mające przede wszystkim na celu zdobywanie nowej wiedzy o podstawach zjawisk i obserwowalnych faktów bez nastawienia na bezpośrednie zastosowanie komercyjne. Prowadzimy także badania aplikacyjne (stosowane) rozumiane jako prace mające na celu zdobycie nowej wiedzy i nowych umiejętności, nastawione na opracowywanie nowych produktów, procesów lub usług lub wprowadzanie do nich znaczących ulepszeń.