III Ogólnopolska Konferencja Marketingu, Public Relations i Dziennikarstwa


-

Online (Microsoft Teams)

Szanowni Państwo,


Center for European Studies i Center for American Studies (będące podmiotem prowadzącym głównie działalność naukową w sposób samodzielny i ciągły) zapraszają Państwa do udziału w III Ogólnopolskiej Konferencji Marketingu, Public Relations i Dziennikarstwa.



➡️KIEDY?

Konferencja odbędzie się w piątek 10 lipca 2026 między 16:30 a 21:00 w formie online na platformie Microsoft Teams.

Długość konferencji zależy od liczby prelegentów. W razie wysokiej liczby wystąpień zastrzegamy możliwość przedłużenia konferencji także na sobotę 11 lipca 2026.



➡️CZEGO DOTYCZY KONFERENCJA?

Głównym założeniem konferencji jest dyskusja na temat marketingu, public relations i dziennikarstwa – tak ujmowanych wspólnie, jak i z osobna. 

Przedmiotowe zagadnienia poddane zostaną pod dyskusję zarówno z perspektywy historycznej, jak i współczesnej. Prezentacje mogą dotyczyć dowolnie wybranych państw. Temat wystąpienia prosimy dobrać w oparciu o własną pasję i zainteresowania.


Proponowane (przykładowe) obszary tematyczne:

• Historia marketingu – marketingowe case-studies;

• Nowoczesne strategie marketingowe dla małych i średnich przedsiębiorstw;

• Marketing cyfrowy: najnowsze trendy i narzędzia;

• Marketing społeczny: promocja wartości społecznych i ekologicznych;

• Innowacje w e-commerce: przyszłość handlu online;

• Zrównoważony marketing: jak budować markę odpowiedzialną społecznie i ekologicznie;

• Media relations w erze cyfrowej: budowanie pozytywnych relacji z dziennikarzami i influencerami;

• Komunikacja wewnętrzna: jak zbudować zaangażowany zespół i lojalnych pracowników;

• Kryzysy w mediach społecznościowych: jak skutecznie reagować na komentarze i opinie online;

• Ewolucja mediów: jak zmiany technologiczne wpływają na dziennikarstwo;

• Fake news i dezinformacja: wyzwania dla mediów i społeczeństwa;

• Media a demokracja: rola mediów w kształtowaniu społeczeństwa obywatelskiego;

• Etyka w dziennikarstwie: odpowiedzialność i obiektywizm w relacjonowaniu wydarzeń.

Powyżej wskazane obszary tematyczne mają charakter jedynie przykładowy – gorąco zachęcamy do wykraczania poza ich ramy. Wystąpienia mogą mieć także charakter interdyscyplinarny, łączący rozmaite dziedziny nauki.

Akceptowane są wystąpienia w języku polskim i angielskim. Akceptujemy wystąpienia w formie referatów, prezentacji, posterów i case studies.

Wierzymy w wolność akademickiej dyskusji i nie cenzurujemy wystąpień ze względów światopoglądowych lub politycznych. Oryginalne i nietuzinkowe wystąpienia zawsze znajdą uznanie ze strony Komitetu Naukowego.



➡️ DLA KOGO?

• Do czynnego udziału w konferencji serdecznie zapraszamy studentów i doktorantów, doświadczonych badaczy, praktyków z branży, a także wszystkie inne zainteresowane tematyką konferencji osoby.

• Uczestnictwo bierne nie wymaga posiadania żadnych naukowych kwalifikacji.



➡️ KOMITET NAUKOWY KONFERENCJI

• prof. UK dr hab. Samanta Kowalska (Uniwersytet Kaliski im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego) – Przewodnicząca Komitetu Naukowego.

• dr Paulina Wiączek (Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy) – Członkini Komitetu Naukowego.

• dr Lilya Kurii (Center for American Studies Ukraine, wcześniej: Khmelnytskyi National University) – Członkini Komitetu Naukowego

• dr Valery Loumber (Gavrilov & Brooks, Sacramento/Los Angeles, USA) – Członek Komitetu Naukowego.

• Łukasz Darby Bartosik, LL.M. (Prezes Center for American & European Studies) – Sekretarz Komitetu Naukowego.



➡️ UCZESTNICTWO CZYNNE I BIERNE - INFORMACJE

➤UCZESTNICTWO CZYNNE (PRELEGENCI)

Kroki niezbędne do dokonania zgłoszenia na konferencję przez uczestnika czynnego:

1️⃣ Zamieść abstrakt (200-300 słów) i wypełnij formularz uczestnictwa czynnego pod adresem: https://forms.gle/4YH7q6ct6MaxPaf57

2️⃣ Rejestracji poprzez ww. formularz dokonaj do godz. 23.59 dnia 30 czerwca 2026 r. (termin ten nie zostanie przedłużony).

➡ Zastrzegamy sobie prawo do selekcji abstraktów.

➡ Wyniki naboru abstraktów podane zostaną do dnia 1 lipca 2026 r.

3️⃣ Wnieś opłatę konferencyjną na numer rachunku bankowego, który zostanie podany zakwalifikowanym prelegentom w wiadomości mailowej – opłatę wnieść należy najpóźniej do dnia 3 lipca 2026 r.



➤ UCZESTNICTWO BIERNE

Kroki niezbędne do dokonania zgłoszenia na konferencję przez uczestnika biernego:

1️⃣ Wypełnij formularz uczestnictwa biernego znajdujący się pod adresem:

https://forms.gle/gbvu6yBaeHigZf1C6

2️⃣ Rejestracji poprzez ww. formularz dokonaj do godz. 23.59 dnia 3 lipca 2026 r.

Niewypełnienie formularza będzie skutkowało niemożliwością uczestniczenia w konferencji (a co za tym idzie – niemożliwością otrzymania certyfikatu).

3️⃣ Wnieś opłatę za uczestnictwo bierne na numer rachunku bankowego, który zostanie podany uczestnikom w wiadomości mailowej. Opłatę należy wnieść najpóźniej do dnia 5 lipca 2026 r. 

Uczestnicy bierni będą mieli możliwość zapoznania się z harmonogramem konferencji wraz z pełną listą prelegentów i tytułami ich wystąpień przed dokonaniem opłaty – nie oczekujemy opłaty “w ciemno”.



➡️ OPŁATY ZA UCZESTNICTWO

➤ UCZESTNICY CZYNNI (PRELEGENCI) – 2 opcje:

• 189 zł – uczestnictwo czynne + certyfikat elektroniczny PDF dostarczany drogą mailową (certyfikat elektroniczny opatrzony podpisami cyfrowymi członków Komitetu Naukowego jest powszechnie akceptowanym odpowiednikiem certyfikatu papierowego).

• 219 zł – uczestnictwo czynne + certyfikat elektroniczny PDF + certyfikat papierowy dostarczany pocztą tradycyjną.



➤ UCZESTNICTWO BIERNE (SŁUCHACZE) – 2 opcje:

• 99 zł – uczestnictwo bierne + wysyłka certyfikatu elektronicznego PDF opatrzonego podpisami cyfrowymi członków Komitetu Naukowego na wskazany przez uczestnika biernego adres mailowy.

Jak zatytułować przelew?

Tytuł przelewu powinien zostać sformułowany według następującego wzoru*: 

„Imię i nazwisko – opłata za uczestnictwo czynne/bierne (wybrać właściwe) – Konferencja Naukowa Marketingu, PR i Dziennikarstwa

*Niespełnienie tego warunku może spowodować opóźnienia w zaksięgowaniu opłaty, a w konsekwencji nawet wykluczyć Państwa udział w konferencji.

W przypadku współwystąpienia dwójki lub więcej autorów prosimy o samodzielne wniesienie opłaty przez każdego z współautorów osobno.



➡️PUBLIKACJA POKONFERENCYJNA

Organizatorzy przewidują możliwość wydania publikacji jednak będzie to zależne od liczby autorów chętnych do opublikowania tekstu w monografii naukowej. Cena za udział w konferencji nie obejmuje opłaty publikacyjnej.



➡️ FAQ

• Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT – prosimy zgłosić stosowną prośbę w formularzu rejestracji (późniejsze zgłoszenie może nie zostać uwzględnione). 

• Jeśli Państwa udział pokrywa uczelnia (lub inna instytucja/firma), sugerujemy samodzielne pokrycie udziału w konferencji i uzyskanie zwrotu od uczelni (instytucji/firmy) na podstawie wystawionej przez nas na uczelnię (instytucję/firmę) faktury (w razie wątpliwości prosimy o kontakt z Koordynatorem/ką konferencji).

• Opłata wniesiona nie podlega zwrotowi (jest bowiem równoznaczna z uzyskaniem prawa wstępu na konferencję).

• Link do transmisji (pokoju konferencyjnego) zostanie udostępniony zarejestrowanym uczestnikom w ciągu 24 godzin przed rozpoczęciem konferencji.

• Możliwe jest wygłoszenie wystąpienia przez dwójkę lub więcej uczestników (opłatę należy pomnożyć przez liczbę prelegentów).

• Czas wystąpienia wynosi 10-15 min (w zależności od faktu wygłaszania wystąpienia solo lub w duecie oraz ogólnej liczby wystąpień).

• Certyfikaty papierowe zostaną wysłane pocztą tradycyjną w przeciągu dwóch miesięcy od zakończenia konferencji (dotyczy to certyfikatów wysyłanych na terytorium Polski).

• Certyfikaty cyfrowe zostaną wysłane *wszystkim* uczestnikom w ciągu tygodnia od zakończenia konferencji.

• Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o składzie Komitetu Naukowego konferencji.

• Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o statusie towarzystwa naukowego Center for American Studies jakopodmiotu prowadzącegogłównie działalność naukową w sposób samodzielny i ciągły wraz z pełną listą członków Rady Naukowej.

• Godzinę wystąpienia w ramach konferencji określa Organizator (nie ma możliwości zmiany godziny wystąpienia ustalonej w harmonogramie konferencji).



➡️ PYTANIA?

W razie pytań prosimy o kontakt z Koordynatorką Konferencji, Panią Yaną Sergej, pod adresem sergej@cfasofficial.com 

Chętnie pomożemy.

Do zobaczenia!

_______________________________

CENTER FOR AMERICAN STUDIES - O NAS

CENTER FOR AMERICAN STUDIES jest towarzystwem naukowym realizującym swoją misję naukowo-badawczą i rozwojową w oparciu o przepisy ustawy Prawo o stowarzyszeniach z dnia 7 kwietnia 1989 r. (Tekst jednolity Dz. U. 2001 nr 79, poz. 855), ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r. Nr 96, poz. 873), postanowienie sądu o utworzeniu stowarzyszenia i statut. 

Organem nadzorującym działalność Center for American Studies jest Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

CENTER FOR AMERICAN STUDIES jest podmiotem prowadzącym głównie działalność naukową w sposób samodzielny i ciągły.

Prowadzimy badania podstawowe rozumiane jako prace empiryczne lub teoretyczne mające przede wszystkim na celu zdobywanie nowej wiedzy o podstawach zjawisk i obserwowalnych faktów bez nastawienia na bezpośrednie zastosowanie komercyjne. Prowadzimy także badania aplikacyjne (stosowane) rozumiane jako prace mające na celu zdobycie nowej wiedzy i nowych umiejętności, nastawione na opracowywanie nowych produktów, procesów lub usług lub wprowadzanie do nich znaczących ulepszeń.