Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym [rozdział w monografii 25 pkt]
MINIONA
-
centrum konferencyjne
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4
– Żywność regionalna
– Obecność żywności tradycyjnej w kulturze
– Historia pochodzenia wyrobów kulinarnych
– Pojęcie produktu turystycznego
– Turystyka kulinarna
– Ocena miejsca tradycyjnej żywności w roli kształtowania produktu turystycznego
Istnieje możliwośc napisania rozdziału w monografii naukowej jako jednej z 3-ch autorów [25 punktów] w promocyjnej cenie przy udziele z konferencją 1299,00 brutto
1 współautor złożył gotowy rozdział. Opcja dotyczy zaproponowanie kolejnych rozdziałów (oferta dla dwóch osób).
http://www.sophiabauty.pl/konferencje-ogolnopolskie-html/
http://www.sophiabauty.pl/konferencje-miedzynarodowe-html/