XV Ogólnopolska Studencko-Doktorancka Konferencja Naukowa pt. "Zarządzanie informacją w organizacji: metodologia, narzędzia, praktyka"


MINIONA -

Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

Koło Naukowe Studentów Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego serdecznie zaprasza na XV Ogólnopolską Studencko-Doktorancką Konferencję Naukową pt. „Zarządzanie informacją w organizacji: metodologia, narzędzia, praktyka”.

Konferencja odbędzie się 14 grudnia 2018 r. w budynku Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, przy ulicy prof. St. Łojasiewicza 4. W głównym obszarze naszych zainteresowań znajduje się w tym roku zagadnienie zarządzania informacją w organizacjach społeczeństwa wiedzy.

Celem konferencji jest integracja nie tylko studentów i doktorantów zarządzania informacją, innych kierunków odwołujących się do dorobku informatologii i bibliologii oraz kierunków pokrewnych, ale także adeptów nauk humanistycznych, społecznych, przyrodniczych i technicznych. Szczególny nacisk kładziemy na integrację środowiska naukowego i  umożliwienie wymiany poglądów pomiędzy przedstawicielami ośrodków akademickich z całej Polski.

Tematyka wydarzenia obejmuje, ale nie ogranicza się do następujących zagadnień:

●       Zarządzanie informacją i wiedzą w przedsiębiorstwach;

●       Zarządzanie informacją i wiedzą w organizacjach pożytku publicznego;

●       Zarządzanie informacją i wiedzą w państwie;

●       Informacja w organizacjach społeczeństwa wiedzy;

●       Informacyjny paradygmat organizacji;

●       Rynek informacji i rynek wiedzy;

●       Audyt informacyjny w organizacji;

●       Warsztat profesjonalisty informacji w organizacji;

●       Nowoczesne technologie w zarządzaniu informacją w organizacji.

 

REFERATY

Zgłaszanie referatów oraz ich akceptacja odbywa się drogą elektroniczną. Po przyjęciu tekstu przez organizatorów konferencji autor powinien dostarczyć go w wyznaczonym czasie w postaci pliku źródłowego (.doc). Wymogi edytorskie dotyczące pełnych tekstów referatów zamieszczono poniżej. Prace nieprawidłowo sformatowane będą odsyłane do poprawy.

Na konferencję powinno się zgłaszać referaty przedstawiające wyniki prac o charakterze naukowym. Informujemy, że długość referatów jest nieograniczona, przy czym czas przeznaczony na wygłaszanie jednego referatu wraz z dyskusją wynosi 20 min. Sale konferencyjne są wyposażone w sprzęt audiowizualny.

 

TERMINARZ KONFERENCJI

Nadsyłanie zgłoszeń i abstraktów: do 30 listopada 2018 r.

Odesłanie informacji zwrotnej o przyjęciu abstraktu: do 3 grudnia 2018 r.

 

Zachęcamy do dołączenia do wydarzenia na FB, by być na bieżąco z wszelkimi informacjami porządkowo-organizacyjnymi:

https://www.facebook.com/events/306582536847093/






Źródło:  https://www.facebook.com/events/306582536847093/

Aktualizacja:  2018-11-20 21:13:17