Marketing w farmacji
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4
Jak tworzone są kampanie wizerunkowe leków OTC? Co można zaoferować pacjentowi w aptece oprócz niskich cen? Jak CSR wpływa na wizerunek firmy? Jaką rolę pełni RODO w marketingu?
Już w dn. 12-13 stycznia 2019 r. w Centrum Dydaktyczno- Kongresowym Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego będziemy mieli możliwość uzyskania odpowiedzi na te pytania. Ogólnopolska konferencja organizowana pod hasłem “Marketing w farmacji” przez Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji UJ CM pozwoli w znacznym stopniu poszerzyć świadomość roli jaką pełni marketing w farmacji.
Wydarzenie w głównej mierze będzie poświęcone zrozumieniu samego marketingu, jego podstaw, a także przekazaniu uczestnikom, skąd mogą czerpać wiedzę w tematach okołomarketingowych. Jednocześnie będzie to świetna okazja nie tylko do wysłuchania interesujących wykładów, lecz także wykorzystania zdobytej wiedzy pod kątem praktycznym, gdyż na wydarzenie składają się dwie części: pierwszego dnia odbędzie się konferencja, drugiego natomiast warsztaty. Uczestnicy biorąc udział w wydarzeniu zyskają niezwykłą okazję zdobycia istotnej wiedzy od specjalistów pracujących w branży medycznej.