Marketing w farmacji


MINIONA -

CENTRUM DYDAKTYCZNO-KONGRESOWE WYDZIAŁU LEKARSKIEGO UJ
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

Jak tworzone są kampanie wizerunkowe leków OTC? Co można zaoferować pacjentowi w aptece oprócz niskich cen? Jak CSR wpływa na wizerunek firmy? Jaką rolę pełni RODO w marketingu?

Już w dn. 12-13 stycznia 2019 r. w Centrum Dydaktyczno- Kongresowym Collegium Medicum  Uniwersytetu Jagiellońskiego będziemy mieli możliwość uzyskania odpowiedzi na te pytania.  Ogólnopolska konferencja organizowana pod hasłem “Marketing w farmacji” przez Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji UJ CM pozwoli w znacznym stopniu poszerzyć świadomość roli  jaką pełni marketing w farmacji.

Wydarzenie w głównej mierze będzie poświęcone zrozumieniu samego marketingu, jego podstaw, a także przekazaniu uczestnikom, skąd mogą czerpać wiedzę w tematach okołomarketingowych. Jednocześnie będzie to świetna okazja nie tylko do wysłuchania interesujących wykładów, lecz także wykorzystania zdobytej wiedzy pod kątem praktycznym, gdyż na wydarzenie składają się dwie części: pierwszego dnia odbędzie się konferencja,  drugiego natomiast warsztaty. Uczestnicy biorąc udział w wydarzeniu zyskają niezwykłą okazję zdobycia istotnej wiedzy od specjalistów pracujących w branży medycznej.






Źródło:  https://www.facebook.com/marketingwfarmacji/

Aktualizacja:  2018-12-12 14:15:41