Marketing nie tylko dla farmaceutów
Marketing w dzisiejszych czasach ma olbrzymie znaczenie zarówno dla dużej korporacji jak
i małego przedsiębiorstwa. Realia rynkowe są trudne, jednak dzięki przemyślanej strategii firma jest w stanie dotrzeć do odbiorców.
Jak skutecznie wypromować aptekę? Jak zachęcić klientów do robienia zakupów w danym punkcie? O tym wszystkim opowie prof. Henryk Mruk na spotkaniu autorskim, które odbędzie się 25 maja.
Na spotkanie zaprasza Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska. Poruszany temat z pewnością zainteresuje studentów, jak również aptekarzy oraz kierowników aptek.
Organizatorzy przewidzieli czas na dyskusję dla uczestników spotkania, podczas której będzie można zadać pytania autorowi. Wśród zgromadzonych zostaną także rozlosowane upominki w postaci książek Henryka Mruka.
Spotkanie odbędzie się w sali A221 II piętro, na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3.
25.05.2011r., godz. 11:00
Bliższe informacje
Magdalena Dobosz
Media Forum
mobile:+48 660 615 239
email:m.dobosz@mediaforum.pl