Marketing nie tylko dla farmaceutów


MINIONA -

Warszawa

Marketing w dzisiejszych czasach ma olbrzymie znaczenie zarówno dla dużej korporacji jak
i małego przedsiębiorstwa. Realia rynkowe są trudne, jednak dzięki przemyślanej strategii firma jest w stanie dotrzeć do odbiorców.

Jak skutecznie wypromować aptekę? Jak zachęcić klientów do robienia zakupów w danym punkcie? O tym wszystkim opowie prof. Henryk Mruk na spotkaniu autorskim, które odbędzie się 25 maja.

 

Na spotkanie zaprasza Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska. Poruszany temat z pewnością zainteresuje  studentów, jak również aptekarzy oraz  kierowników aptek.

 

Organizatorzy przewidzieli czas na dyskusję dla uczestników spotkania, podczas której będzie można zadać pytania autorowi. Wśród zgromadzonych zostaną także rozlosowane upominki w postaci książek Henryka Mruka.

 

Spotkanie odbędzie się w sali A221 II piętro, na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3.

25.05.2011r., godz. 11:00

Bliższe informacje

Magdalena Dobosz

Media Forum

mobile:+48  660  615  239

email:m.dobosz@mediaforum.pl






Źródło:  http://www.abc.com.pl/zdrowie

Aktualizacja:  0000-00-00 00:00:00