Strategie zarządzania e-biznesem w przedsiębiorstwach
MINIONA
-
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4
Ważnym elementem procesu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwa staje się wybór strategii do transformacji działalności internetowej. Wybór strategii powiązany jest z oceną istniejących rozwiązań (form) organizacyjnych i zarządzania, oceną ryzyka i zdolności przedsiębiorstwa do zmian systemu informacyjnego, z funkcjonowaniem istniejących systemów informatycznych, wyborem internetowego modelu biznesowego oraz oceną istniejącego poziomu technologii.
Tematyka
- metody i technologie informacyjne w e-biznesie
- efektywność i ryzyko projektów internetowych (informatycznych)
- zarządzanie projektami internetowymi
- technologie agentów w systemach internetowych
- metody optymalizacji i sztucznej inteligencji w systemach internetowych
- modele referencyjne procesów - doskonalenie procesów w działaniu przedsiębiorstwa
- "step by step" w praktycznych przedsięwzięciach e-biznesowych