III Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Prywatność, cyberbezpieczeństwo, e-commerce. Prawo, polityka i compliance"
Szanowni Państwo,
Center for European Studies i Center for American Studies zapraszają Państwa do udziału w III Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Prywatność, cyberbezpieczeństwo, e-commerce. Prawo, polityka i compliance".
KIEDY?
Konferencja odbędzie się w piątek 16 maja 2025 między 16:30 a 21:00 w formie online na platformie Microsoft Teams.
W razie wysokiej liczby wystąpień zastrzegamy możliwość przedłużenia konferencji także na sobotę 17 maja 2025.
CZEGO DOTYCZY KONFERENCJA?
Celem konferencji jest omówienie problematyki prywatności, cyberbezpieczeństwa i e-commerce przez interdyscyplinarny pryzmat zmieniających się regulacji prawnych, standardów compliance, polityk ochrony danych i ewoluujących technologii.
Tematyka konferencji będzie koncentrować się na współczesnych wyzwaniach w najdynamiczniej rozwijających się sektorach, takich jak prywatność w świecie wirtualnym czy cyberbezpieczeństwo w tzw. “Chmurze”.
Proponowane (przykładowe) obszary tematyczne:
• Ataki phishingowe.
• Cyfrowe nośniki danych.
• Hasła i uwierzytelnianie.
• Ochrona aktywów i tzw. zimne portfele.
• Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych.
• Praca zdalna.
• Wi-fi i publiczne sieci wymiany danych.
• Bezpieczeństwo w chmurze.
• Ustawodawstwo dotyczące cyberprzestrzeni.
• Prywatność i ochrona danych w świecie cyfrowym.
• Zmiany regulacyjne i polityki ochrony danych.
• Nieuczciwe praktyk handlowe w branży e-commerce.
• Bezpieczeństwo cybernetyczne.
• Wyzwania e-handlu.
Powyżej wskazane obszary tematyczne mają charakter jedynie przykładowy – gorąco zachęcamy do wykraczania poza ich ramy. Wystąpienia mogą dotyczyć problematyki dowolnie wybranych państw świata.
Ponadto wystąpienia mogą mieć charakter interdyscyplinarny, łączący rozmaite dziedziny nauki.
Wierzymy w wolność akademickiej dyskusji i nie cenzurujemy wystąpień ze względów światopoglądowych lub politycznych.
Oryginalne i nietuzinkowe wystąpienia zawsze znajdą uznanie ze strony Komitetu Naukowego.
DLA KOGO?
• Do czynnego udziału w konferencji serdecznie zapraszamy studentów i doktorantów, doświadczonych badaczy, praktyków z branży (prawników, specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa i compliance; przedsiębiorców), a także wszystkie inne zainteresowane tematyką konferencji osoby.
• Uczestnictwo bierne nie wymaga posiadania żadnych naukowych kwalifikacji.
JĘZYKI KONFERENCJI
Prezentacje mogą być wygłaszane w następujących językach:
• Polski
• Angielski
Stosownie do wyżej wymienionych języków, ułożone zostaną panele (sesje) w ramach konferencji.
KOMITET NAUKOWY KONFERENCJI
• prof. Christopher Kelley, LL.M. (University of Arkansas School of Law) – Przewodniczący Komitetu Naukowego
• prof. Howard Leib (Cornell Law School) – Wiceprzewodniczący Komitetu Naukowego.
• prof. US dr hab. Beata Sadowska (Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania, Uniwersytet Szczeciński) – Członek Komitetu Naukowego.
• prof. UJK dr hab. Nina Stępnicka (Wydział Prawa i Nauk Społecznych, Uniwersytet im. Jana Kochanowskiego w Kielcach) – Członek Komitetu Naukowego.
• adw. dr Valery Loumber (kancelaria Gavrilov & Brooks, Sacramento/Los Angeles, dyrektor ds. akademickich Center for American Studies) – Członek Komitetu Naukowego.
• dr Lilya Kurii (Center for American Studies Ukraine, wcześniej: Khmelnytskyi National University) – Członek Komitetu Naukowego.
• Łukasz Darby Bartosik, LL.M. (Prezes Center for American & European Studies) – Sekretarz Komitetu Naukowego.
UCZESTNICTWO CZYNNE I BIERNE – INFORMACJE
➤UCZESTNICTWO CZYNNE (PRELEGENCI)
Kroki niezbędne do dokonania zgłoszenia na konferencję przez uczestnika czynnego:
1. Zamieść abstrakt (200-300 słów) i wypełnij formularz uczestnictwa czynnego pod adresem: https://forms.gle/QcdHZWqRs4KxWiEx6
2. Rejestracji poprzez ww. formularz dokonaj do godz. 23.59 dnia 5 maja 2025 r. (termin ten nie zostanie przedłużony)
Zastrzegamy sobie prawo do selekcji abstraktów.
Wyniki naboru abstraktów podane zostaną do dnia 6 maja 2025 r.
3. Wnieś opłatę konferencyjną na numer rachunku bankowego, który zostanie podany zakwalifikowanym prelegentom w wiadomości mailowej – opłatę wnieść należy najpóźniej do dnia 8 maja 2025 r.
➤UCZESTNICTWO BIERNE
Kroki niezbędne do dokonania zgłoszenia na konferencję przez uczestnika biernego:
1. Wypełnij formularz uczestnictwa biernego znajdujący się pod adresem: https://forms.gle/qAgPV95qgNkrZ1wH7
2. Rejestracji poprzez ww. formularz dokonaj do godz. 23.59 dnia 9 maja 2025 r. Niewypełnienie formularza będzie skutkowało niemożliwością uczestniczenia w konferencji (a co za tym idzie – niemożliwością otrzymania certyfikatu).
3. Wnieś opłatę za uczestnictwo bierne na numer rachunku bankowego, który zostanie podany uczestnikom w wiadomości mailowej. Opłatę należy wnieść najpóźniej do dnia 11 maja 2025 r. (nie oczekujemy opłaty “w ciemno”; będą mieli Państwo możliwość zapoznać się z harmonogramem konferencji przed uiszczeniem opłaty – harmonogram z pełną listą prelegentów i tytułami ich wystąpień zostanie udostępniony mailowo).
OPŁATY ZA UCZESTNICTWO
➤ UCZESTNICY CZYNNI (PRELEGENCI) – 2 opcje:
• 209 zł – certyfikat cyfrowy dostarczany drogą mailową (certyfikat cyfrowy opatrzony podpisami elektronicznymi członków Komitetu Naukowego jest równoważny certyfikatowi papierowemu).
• 239 zł – certyfikat cyfrowy + certyfikat papierowy dostarczany pocztą tradycyjną.
➤ UCZESTNICTWO BIERNE (SŁUCHACZE):
• 119 zł – uczestnictwo bierne + wysyłka certyfikatu opatrzonego podpisami elektronicznymi członków Komitetu Naukowego w wersji cyfrowej na wskazany przez uczestnika biernego adres mailowy.
• 149 zł – uczestnictwo bierne + certyfikat cyfrowy + wysyłka certyfikatu w wersji tradycyjnej pocztą.
Jak zatytułować przelew?
Tytuł przelewu powinien zostać sformułowany według następującego wzoru*:
„Imię i nazwisko – opłata za uczestnictwo czynne/bierne (wybrać właściwe) – III Konferencja "Prywatność, cyberbezpieczeństwo, e-commerce”
*Niespełnienie tego warunku może spowodować opóźnienia w zaksięgowaniu opłaty, a w konsekwencji nawet wykluczyć Państwa udział w konferencji.
W przypadku współ-wystąpienia dwójki lub większej liczby prelegentów prosimy o samodzielne wniesienie opłaty przez każdego z prelegentów osobno.
PUBLIKACJA POKONFERENCYJNA
Organizatorzy przewidują możliwość wydania publikacji jednak będzie to zależne od liczby autorów chętnych do opublikowania tekstu w monografii naukowej. Cena za udział w konferencji nie obejmuje opłaty publikacyjnej.
FAQ
• Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT – prosimy zgłosić stosowną prośbę w formularzu rejestracji (późniejsze zgłoszenie może nie zostać uwzględnione).
• Jeśli Państwa udział pokrywa uczelnia (instytucja/firma), sugerujemy samodzielne pokrycie udziału w konferencji i uzyskanie zwrotu od uczelni (instytucji/firmy) na podstawie wystawionej przez nas na uczelnię (instytucję/firmę) faktury (w razie wątpliwości prosimy o kontakt z Koordynatorem/ką konferencji).
• Opłata wniesiona nie podlega zwrotowi (jest bowiem równoznaczna z uzyskaniem prawa wstępu na konferencję).
• Link do transmisji (pokoju konferencyjnego) zostanie udostępniony zarejestrowanym uczestnikom w ciągu 24 godzin przed rozpoczęciem konferencji.
• Możliwe jest wygłoszenie wystąpienia przez dwójkę lub więcej uczestników (opłatę należy pomnożyć przez liczbę prelegentów).
• Czas wystąpienia wynosi 15-20 min (w zależności od faktu wygłaszania wystąpienia samotnie lub w duecie oraz ogólnej liczby wystąpień)
• Certyfikaty papierowe wysyłamy pocztą tradycyjną w przeciągu dwóch miesięcy od zakończenia konferencji (dotyczy to certyfikatów wysyłanych na terytorium Polski).
• Certyfikaty cyfrowe zostaną wysłane *wszystkim* uczestnikom w ciągu tygodnia od zakończenia konferencji.
• Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o składzie Komitetu Naukowego konferencji.
• Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o statusie towarzystwa naukowego Center for American Studies.
• Godzinę wystąpienia w ramach konferencji określa Organizator (nie ma możliwości zmiany godziny wystąpienia ustalonej w harmonogramie konferencji)
• Regulamin konferencji: www.cfasofficial.com/pl/regulamin
PYTANIA?
W razie pytań prosimy o kontakt z Koordynatorem Konferencji, Panem Dawidem Ładzińskim, pod adresem ladzinski@cfasofficial.com
Chętnie pomożemy.
Do zobaczenia!
_______________________________
CENTER FOR AMERICAN STUDIES – O NAS
Center for American Studies jest towarzystwem naukowym (KRS: 0000771445, NIP: 7811990247), które realizuje swoją misję naukowo-badawczą i dydaktyczną w oparciu o przepisy ustawy Prawo o stowarzyszeniach z dnia 7 kwietnia 1989 r. (Tekst jednolity Dz. U. 2001 nr 79, poz. 855), ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r. Nr 96, poz. 873), postanowienie sądu o utworzeniu stowarzyszenia i zatwierdzony przez Krajowy Rejestr Sądowy statut.
Organem nadzorującym działalność Center for American Studies jest Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Center for American Studies prowadzi działalność edukacyjną, naukowo-badawczą i wydawniczą organizując konferencje, seminaria, szkolenia i publikacje skierowane do młodych i doświadczonych naukowców.