Gospodarka cyfrowa i post-cyfrowa a przedsiębiorstwo
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4
Główne obszary tematyczne konfernecji:
1. Rynki cyfrowe vs. post-cyfrowe: cechy, podobieństwa, różnice.
2. Nowe i komplementarne rynki w XXI w.
3. Zachowania i oczekiwania konsumentów w dobie cyfryzacji i post-cyfryzacji.
4. Nowe sposoby oraz narzędzia kształtowania relacji z klientami: granica pomiędzy indywidualizacją a prywatnością.
5. Instytucje w erze cyfrowej i post-cyfrowej: znaczenie i kierunki ewolucji.
6. Instytucjonalne zaangażowanie przedsiębiorstw.
7. Strategie i modele biznesu w warunkach cyfryzacji i post-cyfryzacji.
8. Technologie cyfrowe w rozwoju przedsiębiorstw.
9. Platformy i ekosystemy biznesowe: własność, dostęp, odpowiedzialność.
10. Przedsiębiorstwa „digital born” – implikacje dla konkurencyjności
Artykuły po uzyskaniu pozytywnej recenzji zostaną opublikowane w monografii pokonferencyjnej,
do oceny przez Web of Science/Scopus. Język publikacji polski lub angielski.
WWW: https://ssl-kolegia.sgh.waw.pl/pl/KNoP/struktura/IRiK/konferencje/Strony/GCiP-CaP.aspx?ControlMode=Edit&DisplayMode=Design