IV Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Wartości, idee, emocje w słowach i obrazach. Nauka w służbie praktyki”


MINIONA -

Warszawa

Szanowni Państwo,

Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie, Instytut Pedagogiki i Psychologii, Katedra Psychologii mają zaszczyt zaprosić na IV Międzynarodową Konferencję Naukową: „Wartości, idee, emocje w słowach i obrazach”, która odbędzie się 26 marca 2022 roku za pośrednictwem platformy MS Teams.

W dynamicznej rzeczywistości, w której obecnie funkcjonujemy, nadaliśmy jej podtytuł „Nauka w służbie praktyki”, co pozwala zaakcentować nierozerwalną więź między nauką a codziennością każdego z nas, a także ukazać współzależność między tymi obszarami. Serdecznie zapraszamy przedstawicieli różnych nauk, aby wspólnie z nami tworzyli to cykliczne wydarzenie, dzieląc się teoretycznymi, praktycznymi i empirycznymi kontekstami, wzbogacającymi tematykę tegorocznej konferencji.

Założeniem naszej konferencji jest uchwycenie wpływu nauki na naszą codzienność, przedstawienie praktycznych rozwiązań wynikających z jej odkryć i rozwoju. Pragniemy, aby konferencja była platformą, dzięki której, za pomocą naukowej analizy obrazów i słów, będziemy mogli wspólnie wymienić się informacjami, opiniami i przewidywaniami pozwalającymi lepiej rozumieć współczesny świat. Planujemy również wydanie monografii wieloautorskiej – zapraszamy do niej autorów wystąpień na konferencji.

Gorąco zachęcamy Państwa do zainteresowania się naszą konferencją.

Dla ułatwienia kontaktu z zainteresowanymi podajemy adres e-mail: konferencja2022wsm@gmail.com

Zapraszamy również do odwiedzenia strony naszej Konferencji https://wsm.warszawa.pl/component/gridbox/konferencja-naukowa-wartosci-nauka-sluzbie-praktyki#o-projekcie Znajdziecie Państwo tutaj wszelkie najważniejsze informacje.

Formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresemhttps://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScUGxTCzG9t0ktLvaO8N3Mnf_kfv10CugmrVOYAlBG0FUqYmg/viewform






Źródło:  https://wsm.warszawa.pl/component/gridbox/konferencja-naukowa-wartosci-nauka-sluzbie-praktyki#uczestnicy-projektu

Aktualizacja:  2022-01-12 15:24:36