II Konferencja Naukowa "Digital Ninjas"
Koło Naukowe Akademia Social Ninja UJ wraz z Instytutem Przedsiębiorczości UJ zapraszają na II Ogólnopolską Konferencję Naukową „Digital Ninjas”
Ze względu na aktualną sytuację związaną z pandemią COVID-19 drugą edycję wydarzenia organizujemy w formie online. Konferencja nosi tytuł „Media społecznościowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie”. Do udziału w konferencji zachęcamy wszystkich, którzy zainteresowani są tematyką roli mediów społecznościowych w marketingu oraz chcą się dowiedzieć jaki mają one wpływ na odbiorców marek. Nasi goście dzięki swej wiedzy i doświadczeniu pomogą nam zgłębić tę tematykę. Konferencja składać się będzie z dwóch części:
- wystąpień prelegentów reprezentujących środowisko akademickie,
- warsztatów z ekspertami.
REGULAMIN WYDARZENIA: https://tinyurl.com/konferencjaregulamin
Uczestnictwo może przybrać charakter czynny – wystąpienie na konferencji. Wszystkich pragnących zaprezentować się podczas konferencji online zachęcamy do zgłaszania tematów i abstraktów artykułów z analizą case study lub prac poglądowych do 25 marca 2022, a po konferencji - wysyłania pełnych tekstów. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybierzemy najciekawsze wraz z zaproszeniem do ich publicznego zaprezentowania w dniu konferencji. Pozostałe zgłoszenia zostaną ocenione pod kątem umieszczenia ich w monografii pokonferencyjnej. Link do formularza zgłoszeniowego na uczestnictwo czynne znajduje się tutaj: https://forms.gle/tEevRhQckZmpVoRG9
Przykładowa problematyka, wystąpień: zarządzanie relacjami z klientem przez media społecznościowe - customer relationship management, influencer marketing i jak wpływa na odbiorców, social selling, wpływ pandemii na zachowania konsumenckie, profil konsumenta - jak trafiać do różnych grup odbiorców przez działania w social mediach, rola Internetu w decyzjach zakupowych,… i inne.
Uczestnictwo może też przybrać charakter bierny - polega na obecności na konferencji, wysłuchaniu prelekcji i/lub udziale w warsztatach. Link do formularza zgłoszeniowego na uczestnictwo bierne znajdą Państwo tutaj: https://forms.gle/DVoF4UDo1cR23dDm7Link do formularzy zgłoszeniowych na warsztaty zostanie udostępniony 4.04.2022 r.
WAŻNE DATY:
Do 25.03.2022 r. – przyjmujemy zgłoszenia na uczestnictwo czynne w konferencji. W dniu 27.03.2022 r. – wysyłamy do uczestników czynnych zaproszenia do wygłoszenia prelekcji na konferencji.
Do 03.04.2022 r. – przyjmujemy zgłoszenia na uczestnictwo bierne w konferencji. W dniu 04.04.2022 r. – ruszamy z rejestracją na warsztaty (ilość miejsc ograniczona; każdy uczestnik może brać udział tylko w jednych warsztatach. Więcej informacji podamy bliżej daty zapisów).
04.04.2022 r. -KONFERENCJA Do 30.04.2022 r. - przyjmujemy pełne teksty artykułów, które mogą być wydane w monografii pokonferencyjnej. W dniu 14.06.2022 r. – rozsyłamy informację o pozytywnej lub negatywnej recenzji artykułu.
Monografia pokonferencyjna jest punktowana. Opublikowanie artykułu jest bezpłatne.