Efektywna komunikacja w biznesie. Problemy, wyzwania, strategie.


MINIONA -

Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku, Budynek E, Sala Korkowa
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

CEL KONFERENCJI:

Budowanie świadomości komunikacyjnej w organizacji to złożony proces. W dobie rozwoju nowych technologii, szybkich zmian w otoczeniu rynkowym oraz wzrostu potrzeb i wymagań pracowników oraz klientów, niezwykle istotna staje się efektywna komunikacja. Celem konferencji jest wymiana poglądów i doświadczeń środowiska naukowego i biznesowego w zakresie szeroko pojmowanej komunikacji w biznesie. Tematyka planowanego wydarzenia pozwoli na poznanie i ocenę skuteczności współcześnie stosowanych rozwiązań i narzędzi w zakresie komunikacji zarówno z klientami, jak i pracownikami. Umożliwi to uczestnikom konferencji na wypracowanie modelu efektywnej komunikacji w biznesie, zarówno pod kątem teoretycznym, jak i praktycznym.

PROBLEMATYKA KONFERENCJI:

• Nowoczesne strategie komunikacyjne w budowaniu marki.

• Efektywna komunikacja w obsłudze klienta, czyli jak oddziaływać na potrzeby i wyzwania współczesnych klientów.

• Komunikacja jako narzędzie employer branding'u.

• Rola mediów społecznościowych w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa - zagrożenia i dobre praktyki.

• Emocje i psychomanipulacja w komunikacji z otoczeniem.

• Wyzwania dla skutecznych narzędzi komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. • Konflikty komunikacyjne w zespole.

• Komunikacja w przełamywaniu barier i różnic w zespole.

• Nowe role w organizacji zorientowane na kreowanie efektywnej komunikacji.

• Dział HR i Marketingu – kooperacja w zakresie skutecznej komunikacji.

• Współczesne narzędzia PR i ich rola w budowaniu efektywnej komunikacji.

• Globalna kooperacja i wyzwania komunikacyjne w kontaktach międzynarodowych.

RADA PROGRAMOWA:

prof. nzw. dr hab. inż. Zbigniew Kruszewski Rektor Szkoły Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku

prof. dr hab. Danuta Walczak-Duraj Uniwersytet Łódzki, Redaktor Naczelny Humanizacji Pracy

prof. dr hab. Alicja Sosnowska Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku

prof. dr hab. Waldemar Bańka Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku, Przewodniczący Rady Programowej Humanizacji Pracy

Longina Gierszewska Dyrektor Oddziału ds. Korporacyjnych ING Bank Śląski S.A.

Adam Burak Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Korporacyjnej PKN ORLEN S.A.

Jacek Choroszewski Dyrektor ds. Personalnych Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o.

Mateusz Strzelecki Chief Marketing Officer S4E S.A.

dr Joanna Koprowicz Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku

dr Agnieszka Łuczak Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku

dr Kazimierz Waluch Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku

Referaty zgłoszone do publikacji i przygotowane zgodnie z wymogami redakcyjnymi podlegają procedurze recenzowania, a po uzyskaniu pozytywnej oceny zostaną opublikowane w czasopiśmie „ Humanizacja Pracy” (każdy artykuł 8 pkt. zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego).

KARTA ZGŁOSZENIA I OŚWIADCZENIA:

Kartę zgłoszeniową oraz niezbędne oświadczenia można uzuskać poprzez kontakt z Sekretarzem konferencji - adres e-mail: r.knap@interia.pl






Źródło:  http://www.wlodkowic.pl

Aktualizacja:  2018-12-06 11:41:25