Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Psychologia i komunikacja w biznesie”
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4
Exante TC zaprasza do udziału w:
Konferencji Naukowo-Szkoleniowej „Psychologia i komunikacja w biznesie”
18-19.06.2016– Wrocław, 2 dni, konferencja + warsztat
Prezentowana konferencja szkoleniowa to wydarzenie dwudniowe, na które składają się część wykładowa oraz warsztatowa. Istnieje możliwość zgłoszenia udziału w wybranej części wydarzenia: dzień I (konferencja naukowa), dzień II (warsztaty – trening kreatywny), dzień I i II (udział w konferencji naukowej i warsztatach).
W trakcie konferencji i warsztatów prezentowane i omawiane będą dokonania w zakresie aplikacji najnowszych osiągnięć i rozwiązań teorii psychologii w środowisku biznesowym.
Adresaci konferencji: studenci i doktoranci, przedstawiciele środowiska naukowego i akademickiego oraz biznesu; osoby zainteresowane pogłębieniem wiedzy z zakresu zastosowań współczesnych rozwiązań psychologii biznesu na gruncie organizacji i instytucji.
CENA: od 190 do 600 zł brutto (w zależności od typu uczestnictwa)
Opłata konferencyjna uwzględnia: uczestnictwo w konferencji szkoleniowej (wg wybranego typu uczestnictwa), materiały konferencyjne, przerwy kawowe, obiad (x 2), certyfikat uczestnictwa (na życzenie), opiekę powarsztatową (do miesiąca od wydarzenia); publikację w recenzowanej monografii naukowej (egzemplarz autorski w postaci publikacji drukowanej i elektronicznej), w przypadku wybrania opcji uczestnictwa z publikacją.
PROGRAM RAMOWY
DZIEŃ I. 9.00-19.00 (szczegółowa agenda I dnia zostanie opublikowana pod koniec maja 2016 r.)
8.00-9.00 Rejestracja uczestników
9.00-9.15 Otwarcie konferencji
SESJA 1. 9.15-12.00
9.15-11.45 Wystąpienia prelegentów
11.45-12.00 Przerwa kawowa
SESJA 2. 12.00-15.45
12.00-13.30 Wystąpienia prelegentów
13.30-14.00 Obiad
14.00-15.45 Wystąpienia prelegentów
15.45-16.00 Przerwa kawowa
SESJA 3. 16.00-18.45
16.00-18.45 Wystąpienia prelegentów
18.45-19.00 Podsumowanie pierwszego dnia konferencji
DZIEŃ II. 9.00-18.00 (WARSZTATY)
8.00-9.00 Rejestracja uczestników
9.00-13.30 SESJA 4. Psychologia w biznesie
Tradycyjne i nowoczesne techniki zarządzania biznesem
Zarządzanie sobą w czasie
Team building i zarządzanie zespołem pracowniczym
Psychologiczne aspekty sprzedaży
11.00-11.15 Przerwa kawowa
Rozwiązywanie konfliktów w organizacji
Zarządzanie sytuacją kryzysową w organizacji
13.30-14.00 Obiad
14.00-17.45 SESJA 5. Komunikacja w biznesie
Kompetencje komunikacyjne menedżera
Komunikacja wewnętrzna w organizacji
16.00-16.15 Przerwa kawowa
Autoprezentacja i savoir-vivre
Zarządzanie wizerunkiem organizacji
Prowadzenie negocjacji w krajowym i zagranicznym środowisku biznesowym
17.45-18.00 Podsumowanie warsztatów i zamknięcie konferencji
Zakres tematyczny konferencji i publikacji pokonferencyjnej, m.in.:
Aktywność zawodowa
Autoprezentacja i savoir-vivre w biznesie
Coaching, mentoring
Doskonalenie zawodowe
Efektywność organizacji
Efektywność personelu
Identyfikacja wizualna organizacji
Lider w organizacji
Motywowanie do pracy
Negocjacje w środowisku krajowym i międzynarodowym
Outplacement
Patologie organizacji (mobbing, pracoholizm, dyskryminacja, cynizm organizacyjny)
Projektowanie i prowadzenie szkoleń
Public relations
Satysfakcja z pracy
Style zarządzania
Środowisko pracy
Umiejętności interpersonalne
Wypalenie zawodowe
Zachowania konsumentów
Zarządzanie czasem
Zarządzanie konfliktem
Zarządzanie kryzysem
Zarządzanie zespołem pracowniczym