Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Psychologia i komunikacja w biznesie”


MINIONA -

Quality System Hotel
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

Exante TC zaprasza do udziału w: 

Konferencji Naukowo-Szkoleniowej „Psychologia i komunikacja w biznesie”

18-19.06.2016– Wrocław, 2 dni, konferencja + warsztat

Prezentowana konferencja szkoleniowa to wydarzenie dwudniowe, na które składają się część wykładowa oraz warsztatowa. Istnieje możliwość zgłoszenia udziału w wybranej części wydarzenia: dzień I (konferencja naukowa), dzień II (warsztaty – trening kreatywny), dzień I i II (udział w konferencji naukowej i warsztatach).

W trakcie konferencji i warsztatów prezentowane i omawiane będą dokonania w zakresie aplikacji najnowszych osiągnięć  i rozwiązań teorii psychologii w środowisku biznesowym.

Adresaci konferencji: studenci i doktoranci, przedstawiciele środowiska naukowego i akademickiego oraz biznesu; osoby zainteresowane pogłębieniem wiedzy z zakresu zastosowań  współczesnych rozwiązań psychologii biznesu na gruncie organizacji i instytucji.

CENA: od 190 do 600 zł brutto (w zależności od typu uczestnictwa)

Opłata konferencyjna uwzględnia:  uczestnictwo w konferencji szkoleniowej (wg wybranego typu uczestnictwa), materiały konferencyjne, przerwy kawowe, obiad (x 2), certyfikat uczestnictwa (na życzenie), opiekę powarsztatową (do miesiąca od wydarzenia);  publikację w recenzowanej monografii naukowej (egzemplarz autorski w postaci publikacji drukowanej i elektronicznej), w przypadku wybrania opcji uczestnictwa z publikacją.  

PROGRAM RAMOWY

DZIEŃ I. 9.00-19.00 (szczegółowa agenda I dnia zostanie opublikowana pod koniec maja 2016 r.)

8.00-9.00 Rejestracja uczestników

9.00-9.15 Otwarcie konferencji

SESJA 1. 9.15-12.00

9.15-11.45 Wystąpienia prelegentów

11.45-12.00 Przerwa kawowa

SESJA 2. 12.00-15.45

12.00-13.30 Wystąpienia prelegentów

13.30-14.00 Obiad

14.00-15.45 Wystąpienia prelegentów

15.45-16.00 Przerwa kawowa

SESJA 3. 16.00-18.45

16.00-18.45 Wystąpienia prelegentów

18.45-19.00 Podsumowanie pierwszego dnia konferencji

DZIEŃ II. 9.00-18.00 (WARSZTATY)

8.00-9.00 Rejestracja uczestników

9.00-13.30 SESJA 4. Psychologia w biznesie

Tradycyjne i nowoczesne techniki zarządzania biznesem

Zarządzanie sobą w czasie

Team building i zarządzanie zespołem pracowniczym

Psychologiczne aspekty sprzedaży

11.00-11.15 Przerwa kawowa

Rozwiązywanie konfliktów w organizacji

Zarządzanie sytuacją kryzysową w organizacji

13.30-14.00 Obiad

14.00-17.45 SESJA 5. Komunikacja w biznesie

Kompetencje komunikacyjne menedżera

Komunikacja wewnętrzna w organizacji

16.00-16.15 Przerwa kawowa

Autoprezentacja i savoir-vivre

Zarządzanie wizerunkiem organizacji

Prowadzenie negocjacji w krajowym i zagranicznym środowisku biznesowym

17.45-18.00 Podsumowanie warsztatów i zamknięcie konferencji

Zakres tematyczny konferencji i publikacji pokonferencyjnej, m.in.:

Aktywność zawodowa

Autoprezentacja i savoir-vivre w biznesie

Coaching, mentoring

Doskonalenie zawodowe

Efektywność organizacji

Efektywność personelu

Identyfikacja wizualna organizacji

Lider w organizacji

Motywowanie do pracy

Negocjacje w środowisku krajowym i międzynarodowym

Outplacement

Patologie organizacji (mobbing, pracoholizm, dyskryminacja, cynizm organizacyjny)

Projektowanie i prowadzenie szkoleń

Public relations

Satysfakcja z pracy

Style zarządzania

Środowisko pracy

Umiejętności interpersonalne

Wypalenie zawodowe

Zachowania konsumentów

Zarządzanie czasem

Zarządzanie konfliktem

Zarządzanie kryzysem

Zarządzanie zespołem pracowniczym

 






Źródło:  http://exante.com.pl/konferencje-wroclaw/

Aktualizacja:  2015-11-08 20:52:05