Marketing w kulturze


MINIONA -

Uniwersytet Gdański, Wydział Filologiczny
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4

Doktoranci Filologicznego Studium Doktoranckiego mają zaszczyt zaprosić na Ogólnopolską Studencko-Doktorancką Konferencję Naukową
MARKETING W KULTURZE
która odbędzie się 26.09.2015 roku na Uniwersytecie Gdańskim.
Konferencja skierowana jest do wszystkich zainteresowanych tematem, zwłaszcza językoznawców, marketingowców, kulturoznawców, filmoznawców, medioznawców i socjologów.
Do rozpatrzenia proponujemy następujące tematy:
- marketing w instytucjach kultury
- cyberkultura
- portale internetowe jako źródło wiedzy dotyczące organizacji kultury
- kampanie PR-owe a kultura
- komunikacja wizualna
- promocja wydarzeń kulturalnych w mediach
- upowszechnianie kultury
- kształtowanie relacji z odbiorcami oferty kulturalnej
- marketing terytorialny
- oraz inne propozycje tematów
Zgłoszenia zawierające dane osobowe, adres e-mail, oraz abstrakt (max. 250 słów) prosimy przesyłać na adres: ug_konferencja@wp.pl do dnia 18.09.2015 r. Decyzję o przyjęciu ogłosimy 20.09.2015 r.
Nie planujemy wydania publikacji pokonferencyjnej.






Aktualizacja:  2015-09-02 11:09:04