E-commerce vs sprzedaż tradycyjna–modele szanse, zagrożenia, perspektywy rozwoju
Częstochowa, ul. Zbierskiego 2/4
Exante TC zaprasza do udziału w:
Ogólnopolskiej Konferencji „E-commerce vs sprzedaż tradycyjna–modele, szanse, zagrożenia, perspektywy rozwoju”
16 kwietnia 2016 – Konstantynów Łódzki k/Łodzi, 9.00-19.00
Celem konferencji jest próba zabrania głosu w dyskusji na temat dzisiejszego modelu sprzedaży i prezentacja osiągnięć w zakresie aktualnych instrumentów, strategii, metod wykorzystywanych w tradycyjnym i wirtualnym zarządzaniu sprzedażą.
ADRESACI KONFERENCJI: Na konferencję zapraszamy studentów, doktorantów, habilitantów; przedstawicieli środowisk naukowych, akademickich, reprezentantów praktyki gospodarczej oraz środowiska biznesu.
CENA: 250 lub 125 zł brutto
OPŁATA KONFERENCYJNA ZAWIERA: czynny lub bierny udział w konferencji, materiały konferencyjne, przerwę kawową, obiad, elektroniczną recenzowaną publikację pokonferencyjną (przypisany nr ISBN) w formie monografii (język polski: 4 pkt MNiSW, język angielski 5 pkt MNiSW).
RAMOWY PROGRAM:
8.00-9.00 Rejestracja uczestników
9.00-9.15 Uroczyste otwarcie konferencji
SESJA 1.
9.15-11.45 Wystąpienia prelegentów
11.45-12.00 Przerwa kawowa
SESJA 2.
12.00-13.30 Wystąpienia prelegentów
13.30-14.15 Obiad
14.15-15.45 Wystąpienia prelegentów
SESJA 3.
15.45-18.45 Wystąpienia prelegentów
18.45-19.00 Zamknięcie konferencji
Zakres tematyczny konferencji i publikacji pokonferencyjnej, m.in.:
Bezpieczeństwo e-handlu
Diagnostyka potrzeb klientów
E-auction (aukcje internetowe)
E-handel B2B, B2C, C2B, C2C
Elektroniczny obieg dokumentów
E-shop (sklep internetowy)
Etapy sprzedaży w Internecie
Geomarketing
Google AdSense
Google Analytics
Goole Trends
Internetowe porównywarki cenowe
Klient i klienteling
Logistyka sprzedaży tradycyjnej
Logistyka sprzedaży wirtualnej
Marka w Internecie
Marketing internetowy
Marketing mobilny
Marketing on-line
Marketing partnerski
Merchandising
Nowa Ekonomia
Obsługa klienta tradycyjnego
Obsługa klienta wirtualnego
Płatności on-line
Prawne aspekty e-commerce
Programy lojalnościowe
Psychologia sprzedaży
Rynek elektroniczny w Polsce
Strategie sprzedaży internetowej
Strategie sprzedaży tradycyjnej
Zarządzanie ceną
Zarządzanie działem sprzedaży
Liczba miejsc ograniczona