Komunikacja rynkowa. Kultura - Perswazja - Technologia
MINIONA
-
Poznań
Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zaprasza na drugą Ogólnopolską Konferencję Naukową pt. „Komunikacja rynkowa. Kultura - Perswazja - Technologia”, która odbędzie się 19 - 20 marca 2012 r. w Poznaniu.
Zamiarem organizatorów jest stworzenie możliwości do dyskusji i wymiany poglądów przedstawicieli nauki oraz praktyki gospodarczej, związanych z problematyką procesów, płaszczyzn i narzędzi komunikacji rynkowej.
Uczestnicy konferencji poza udziałem w dyskusji naukowej, będą mieli również okazję do opublikowania referatów. Preferowane publikacje z wynikami badań własnych. Artykuły zostaną opublikowane w Zeszytach Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (9 pkt.).
TEMATYKA KONFERENCJI
- interdyscyplinarny charakter komunikacji rynkowej
- portale społecznościowe jako obszar komunikowania się na rynku B2C i B2B
- technologie mobilne jako nośnik treści społecznych i komercyjnych
- symbolika i kontekst w przekazach promocyjnych
- manipulacja w przekazach promocyjnych
- zjawisko globalizacji i etnocentryzmu kulturowego, a komunikacja rynkowa
- zachowania nabywców w procesach komunikacji marketingowej
- uwarunkowania percepcji komunikatów promocyjnych przez odbiorców
- gender marketing w strategiach komunikacji marketingowej
- wzorce i działania strategiczne przedsiębiorstwa, a komunikacja rynkowa
- zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstw, instytucji i organizacji non profit